Eksos Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Heisann jeg driver å mekker meg en liten hjemmeside og nå lurer jeg på no :smile: Når jeg trykker "enter" for å få en ny linje blir det liksom "dobbel linjeavstand". Litt dårlig forklart men er det noen som kan hjelpe meg? Jeg bruker Dreamweaver 4 btw... Lenke til kommentar
runeb Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Aner ingen ting om Dreamweaver. Er det en WYSIWYG editor? Litt bedre forklaring hadde vært fint. Kan du gi en link til siden, eller poste html-koden her. Kan tyde på at du får <P> tagger (nytt avsnitt) når du trykker enter. En mulig løsning er kanskje å trykke shift-enter eller ctrl-enter. Det vil kanskje gi <BR> tagger (linjeskift). Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 shift + Enter gir <br> i Dreamweaver 4. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Takk det var det jeg var ute etter. Funnet ut at det er <p(aragraph)> som gjør det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå