Speedy^ Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 hei :smile: jeg har POW geforce 3 ti 200 128 DDr . Jeg spiller en del data spill å er dritt lei av at sjermkortet mitt klikker ! eller er det det som klikker ? Når jeg spiller ,så bare helt uten videre så låser sjermkortet mitt seg ! Det bare freezer helt å lyden henger ! Å så må jeg reboot`e for at det skal blir bra ijenn, det er ingen ting annet som hjelper ! ( ikke alt+ctrl+del engang) Og jeg har ikke noen spess høg temp i verken kabiettet eller i CPu`en kabb temp : 40-45 C* Cpu temp : 50-55 C* ( desse temp`en er når jeg har spilt en stund ) ellers ca 5 - 7 C* lavere! å jeg har 2 stk Eneremax kabbinett vifter (80mm) som står å går, ikke på høyeste nivå men ca sann at dem fører 30-40 m3/timen ! å har go sirkulasjon i kabbinettet mitt med luft. jeg lurer på om noen har et godt forslag til hva jeg eventuelt kan finne på ? Å hva som er feil ? Jeg har en Amd Athlon 900mhz , 256 ddr (pc2100) , msi k7t 266 pro HK , Enermax 300 W strømmforsyning. Trenger gode tips fort ! er så dritt lei at du kan ikke innbille dej d en gang! så Plz hjelp mj.. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Du kan prøve å slette alle driverne til kortet og ta det ut og sette det inn igjen også innstalerer du de nyeste driverne. Eller så kan du innstalere windows på nytt. Da vil nok problemet garantert være borte(tror jeg). Lenke til kommentar
substeve Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 hadde mye problemer sjøl med dette og andre ting. Du kan prøve å deinstallere Experttool i tillegg til å oppdatere drivere. Skal forresten lage en en post om div løsninger i morgen, poster under skjermkort eller hjelp Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Sist jeg hadde slike problemer var det en dårlig minnebrikke som var synderen. Før der igjen hadde jeg et lite *******, i forbindelse med mitt første datakjøp. Absolutt ALLE krevende spill og benchmarks som involverte heavy 3D-grafikk gjorde at PC'en hang. yden gikk i en stygg irriterende loop, som blei ganske forhatt etterhvert! :sad: (byttet hovedkort+skjermkort) Lenke til kommentar
Speedy^ Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Det å ta ut kortet å sette det inn igjenn har jeg gjort så mange ganger at det tror jeg ikke hjelper! Jeg har og oppdatert til de nyeste driverene! Desse to tingene har jeg gjort alvorlig mange ganger... Er det noen av dere som har noen konkrete ting jeg kan gjøre/finne på som kan fix`e det her ?? For jeg vil nødi sende inn HK`et å Rammen å Sjermkortet siden det er sommmer å styr..desuten er HK`et 1 år gammelt Lenke til kommentar
substeve Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 ok, fikk endelig laget en post om disse problemene, se http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=43301&forum=23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå