slettet Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Mor mi har tilslutt knust sin andre FS LifeBook, og er på jakt etter noko nytt. Me har i fellesskap komme fram til at LifeBook 1110C for for stor, så no eg ho på jakt etter noko som er bærbart - dvs. under to kilo, med 10-12" skjerm. Maskina må tåle ein god del, då den er på flyttefor mellom heim og jobb kvar dag. Eg lurer litt på Zepto's lille lette 1.02Kg-sak, men har høyrt nokre rykter om at den ikkje er så solid. FS B6000 er jo kjempesøt, men er den lagt ut for salg? Blir ikkje brukt til noko tungt. Kun i.net, epost, og lignande. Pris? Helst ikkje over 10-12 000 eks. mva. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Dell Latitude X1 eller IBM ThinkPad X41/X40! Lenke til kommentar
slettet Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Dell? Okay. Korleis er kvaliteten på den maskina då? X41'en kostar nett i overkant av budsjettet. Men den og kan vurderast. Nokre andre forlag? Nokon som har noko å sei om dei allereie nemte modellane? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Så vidt jeg har hørt er det ikke noe i veien med kvaliteten, er du redd for Dell eller? Men IBM er jo de desiderte beste. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Har høyrt litt "ugg" om kvaliteten til Dell, ja. Men fekk akkurat eit tilbod på X1. - 10 260,-, eks. mva, frakt og miljøgebyr. Er det ein fornuftig pris? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har høyrt litt "ugg" om kvaliteten til Dell, ja.Men fekk akkurat eit tilbod på X1. - 10 260,-, eks. mva, frakt og miljøgebyr. Er det ein fornuftig pris? Det er en veldig god pris, mange andre ultraportable er vedlig mye dyrere. Husk å få med 60GB harddisk og et 6-cellers batteri istedet for 3-cellers som er standard, det ordner du over telefon med en selger. Gå på "Dell Anbefaler" og velg oppsettet helt til venstre, da får du med 1.25GB ram til en fornuftig pris! Lenke til kommentar
slettet Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Då har eg bestilt bærbar til mutteren. Dell X1 (L06X12) med 768MB minne og tre år CompleteCare-garanti. Fekk den for 15 000,-, noko som vel skulle tilsvare 1 300,- avslag på pris? Satser på eg (ho) får den laurdag/mandag fyrstkommande. edit: Har ikkje behov for betre/ekstra batteri, då den nok vil bli køyrd på straum bortimot heile tida. Har nok heller ikkje behov for meir enn 768MB minne. .. men den tre års totalforsikringa, derimot.. Huff. Men heile denne saken her resultert i at eg har eit fungerande hovudkort, ein mobile-prosessor (1,8GHz) og 512MB minne og ein DVD-rom/CDRW liggande. Hovudkortet har tilogmed svideo-utgang, så kanskje det blir HTPC på meg også. No har ikkje madammen noko hu sku ha sagt. Endret 14. juni 2005 av nmedaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå