Gå til innhold

Ny data, vil delene funke bra sammen?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny data, og lurte på om dere ser noen evt. feil eller ting som passer dårlig med hverandre, PSU sterk nok, eller andre forslag til deler til ca samme pris.

Skal brukes for det meste til gaming.

CPU - AMD64 4000+ -demo

HK - MSI K8N NEO2 Platinum-54G, nForce3 250U 54G, Socket-939, SATA, AGP8X

RAM - OCZ 1024MB Dual Channel Platin Ed. R-2 3200 2x512MB (2-2-2-5) 400Mhz

HD - 1x WD Raptor 36GB 10kRPM SATA. 2x WD 200GB 7k2RPM sata.

2x WD 320GB 7k2RPM IDE.

GPU - Gainward GeForce 6800GT 256MB GS GDDR3 AGP8X, "Ultra/2400"

PSU - Thermaltake Silent Purepower 560W Strømforsyning, Sort

Midi - Lian-Li PC-6099B Miditower, Sort Aluminium

DVD- NEC DVD recorder ND-3540A IDE Black OEM (Dual layer)

CRT - SAMSUNG 19" 24MM 1280X1024 101HZ SM959NF USB BNC TCO99

Har fra før av CPU, GPU, og 2x 200gb sata.

Alle delene kjøpes på komplett, Ram på netshop, CRT på amentio(?)

Takk for alle replies! :)

Endret av lvn-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fra før av CPU, GPU, og 2x 200gb sata.

Les innlegget godt så får du svaret ditt jacoweb.

Men det ser veldig bra ut det der, skjønner ikke at du ikke heller vil ha lcd. Men du har vel en grunn ;)

fantaCx

Lenke til kommentar

Hei og velkommen til forumet!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Se også sticky for mer informasjon. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke kjøpt den Raptor disken.Den er ikke så mye raskere enn en "vanlig" disk og bråker mye i tillegg.

Jeg hadde tatt et X800XT skjermkort siden det bare koster ca 300 kr mer. Det har bedre ytelse og viften bråker mindre.

Jeg har selv hatt et svært beist av en Samsung 959NF CRT skjerm,men har nå en Nec 1770 LCD. Anbefaler på det sterkeste at du kjøper deg en LCD skjerm. Det vil du ikke angre på!

Trenger du virkelig over 1 terra med lagringsplass?

Hvorfor ikke heller legge litt av de pengene i en god LCD skjerm?

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Takk for alle svar!

Som sagt så har jeg 6800GT kortet fra før, så derfor jeg ikke kjøper et bedre, siden det holder vel en liten stund til satser jeg på.

Hovedkortet har 4 sata porter, og jeg får da 3 sata disker. siden jeg er en som liker stor plass (selv om jeg ikke trenger det i det hele tatt) så vil jeg gjerne godte meg selv med 1tb, derfor blir det altså ide disker, disse kommer bare til å bli brukt som lagring for filmer, serier, mp3 osv. Føler at jeg ikke trenger så evt litt raskere sata disker til den slags. :)

Muligens sant det med PSU, men kjekt å ha litt for mye en litt for lite, evt til senere bruk lrno.

CRT valget står vel på at jeg ( kanskje dumt som det er ) fremdeles ikke stoler på LCD skjermen sine kvaliteter. Er sterk cs fanatiker, og på de LCD skjermene jeg har sett spilt cs på, så blir det litt flimrete og ms, de er sikkert noe eldre enn hva markedet har å by på idag. Dessuten så kjenner jeg en som har denne skjermen, en som jeg syns har en god bildekvalitet og man får mye for pengene siden den ligger på ca 1700. Og når jeg først skal på lan osv, så har man jo alltids bil, pluss at å bære tungt kabinett og skjerm inn til f.eks TG, er en stor del av sjarmen med hele lan opplevelsen! :)

Endret av lvn-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...