Share the pain Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei, Jeg har et problem med Installasjonen av windows xp, Jeg kommer inn i boot-menyen, deretter velger jeg ''boot from local drives'', og Dvd/cd-stasjonen bynner å gå. Så kommer problemene, Skjermen blir svart, Og denne teksten kommer opp: ''Insert boot discette into A:'' Ka gjør eg no? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 /[etallica' date=13/06/2005 : 10:31]Hei, Jeg har et problem med Installasjonen av windows xp, Jeg kommer inn i boot-menyen, deretter velger jeg ''boot from local drives'', og Dvd/cd-stasjonen bynner å gå. Så kommer problemene, Skjermen blir svart, Og denne teksten kommer opp: ''Insert boot discette into A:'' Ka gjør eg no? Hadde samme problemet selv. Har bare innstallert windows to ganger da, men første gangen restartet jeg maskinen og starta på nytt helt til feilmeldingen ikke kom opp lenger, og andre gangen innstallerte jeg bare windows på ny på en annen harddisk Vet ikke hva du bør gjøre, om du bare skal prøve helt til meldingen ikke kommer opp lenger, eller om du gjør som jeg gjorde sist? PS. Sikkert andre som har mer greia på dette her enn meg, så bare vent litt før du går i gang med noe som helst. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Hei, Jeg har et problem med Installasjonen av windows xp, Jeg kommer inn i boot-menyen, deretter velger jeg ''boot from local drives'', og Dvd/cd-stasjonen bynner å gå. Så kommer problemene, Skjermen blir svart, Og denne teksten kommer opp: ''Insert boot discette into A:'' Ka gjør eg no? Hadde samme problemet selv. Har bare innstallert windows to ganger da, men første gangen restartet jeg maskinen og starta på nytt helt til feilmeldingen ikke kom opp lenger, og andre gangen innstallerte jeg bare windows på ny på en annen harddisk Vet ikke hva du bør gjøre, om du bare skal prøve helt til meldingen ikke kommer opp lenger, eller om du gjør som jeg gjorde sist? PS. Sikkert andre som har mer greia på dette her enn meg, så bare vent litt før du går i gang med noe som helst. Takk, har prøvd det.. uten noe hell. dette er første gangen jeg reinstallerer xp på den stasjonæren datamaskinen. Obs: installasjons-cd'en er ikke den samme som datamaskinen kom med. Systemet kjørte knirkefritt, helt til en torsdagsmorgen i mai, da j'eg startet maskinen, og windows skulle starte kom følgende feilmelding: ''Systemfilen System.ini er skadet, dette kan repareres ved at du bruker reperasjonsveiviseren på windows xp cden. Endret 13. juni 2005 av ]/[etallica Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Trodde nå det skulle fungere selv om det var en annen cd. Når du skulle formatere/innstallere windows xp på ny, valgte du at du ville fjerne alt på maskinen forså å innstallere alt på nytt? Prøv deg fram, så får du se hva folk sier etterhvert. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Trodde nå det skulle fungere selv om det var en annen cd. Når du skulle formatere/innstallere windows xp på ny, valgte du at du ville fjerne alt på maskinen forså å innstallere alt på nytt? Prøv deg fram, så får du se hva folk sier etterhvert. Jeg kommer ikke inn i menyen på cd'en. det er derfor jeg lurer på om jeg trenger en oppstartsdiskett? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Omg, det gikk. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Mwn formateringsveiviseren er fortsatt på 0% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå