HKS Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Er begge disse kortene på lager da? Jeg hadde personlig tatt GeForce kortet. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg ville nok ikke brukt SM3.0 støtte som et argument for å velge nvidia, men reagerte litt på at en sa at du får ikke SM3.0 i det hele tatt. Det gjorde jeg heller ikke, det jeg mente var, vet vi hvordan NV40U kjører SM3.0 kode? FPS blir halvert i FarCry med HDR. (F.eks, men om HDR implementasjonen er logisk for NV40 er et spørsmål) Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) ok, etter en del svar, er jeg enda litt usikker. Men begge kortene er vel uansett utrolig bra kort, og jeg vil tro at når alt kommet til alt, så vil jeg sikkert ikke legge merke til forskjellen på de to, i nye spill uansett. Tror jeg prøver meg på ATI koret, skulle ikke det vise seg å være bra, kjøper jeg heller G70 når det kommer snart. takk for svar:) Endret 13. juni 2005 av Yidaki Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Det gjorde jeg heller ikke, det jeg mente var, vet vi hvordan NV40U kjører SM3.0 kode? FPS blir halvert i FarCry med HDR. (F.eks, men om HDR implementasjonen er logisk for NV40 er et spørsmål) Halvvering av ytelsen med FP blending for HDR er vel som forventet da man effektivt dobbler farge dybden og jeg skjønner ikke hvorfor du forsatt blander dette inn med SM3.0. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Halvvering av ytelsen med FP blending for HDR er vel som forventet da man effektivt dobbler farge dybden og jeg skjønner ikke hvorfor du forsatt blander dette inn med SM3.0. Og jeg gjorde det ettertrykkelig klart at dette gjelder implementasjonen i FarCry, og ikke gen. sett. Vær så snill, les alle mine posts da jeg ikke gidder å quote meg selv, men jeg kan gjøre dette i dette tilfellet: Jeg synes HDR i FarCry (Den implementasjonen ihvertfall) er et kremeksempel på dette. Grunnen for at jeg blander dette inn med SM3.0 er fordi FarCry sin løsning er kun mulig med SM3.0 støtte. Jeg har ihvertfall ikke fått til noen HDR med mitt X800XT PE kort i FarCry, dog Bloom effekt har jeg i Half-Life 2 (med mod). Endret 13. juni 2005 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 x800xt er sprekere og bedre til spill enn 6800u, og siden x850xt er bedre enn x800xt, er altså x850xt også bedre enn x850xt. enkelt og greit Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Halvvering av ytelsen med HDR gjelder også i andre spill, se bare på Splinter Cell:CT. FarCry sin løsning krever FP blending og NV4x er hittil de eneste kortene som støtter dette. Lenke til kommentar
Sunden112 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hadde nettopp BFG Tech som jeg var rimelig fornøyde med bortsett fra en ting og det var at den ene DVI utgangen viste støy på skjerm bilde og jeg fikk retunere det og skulle få ett nytt til bake men som de sa de hadde ikke flere igjen her i norge... Helt til jeg sjekket her http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=10&SG=1 de har jo 5 igjen....???!!! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg ville nok ikke brukt SM3.0 støtte som et argument for å velge nvidia, men reagerte litt på at en sa at du får ikke SM3.0 i det hele tatt. Det gjorde jeg heller ikke, det jeg mente var, vet vi hvordan NV40U kjører SM3.0 kode? FPS blir halvert i FarCry med HDR. (F.eks, men om HDR implementasjonen er logisk for NV40 er et spørsmål) Det var ikke deg jeg siktet til du får ikke SM 3.0 i det hele tatt. Dette var det jeg siktet til.. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 de har jo 5 igjen....???!!! Ja, ser det, men jeg sendte kort i retur til Mamoz, og må bytte kort der. Får ikke penger tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå