Grundig Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Heisann. Jeg går GK Allmenn og kom verken opp i skriftlig eller muntlig! Ah, for en herlig følelse Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Grattis Bare vent til neste år gutten min, da er det slutt på det gode liv. Tro meg! Ikke bare blir skolen et rent helvette, men muntlig eller skriftlig eksamen, eller begge deler for den saks skyld, blir obligatorisk Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg tror nok ikke skolen blir et helvete for meg, pusen min. Jeg har kun valgt fag jeg interesserer meg for, og da gjør det ikke noe at jeg må jobbe ræva av meg. Jeg går GK. Er det ikke VK2 det er obligatorisk? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 VK1 skal du ha enten skriftlig eller muntlig eller begge tror jeg. I alle fall er det vanlig praksis på skolene. Lenke til kommentar
W Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 VK1 skal du ha enten skriftlig eller muntlig eller begge tror jeg. I alle fall er det vanlig praksis på skolene. Er det noe nytt som har kommet? For slik var det ikke før. Lenke til kommentar
simes Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 GK kom heller ikke jeg opp i noe husker jeg. Fikk mange sure miner da. På VK1 er det obligatorisk med minst én enten skriftlig eller muntlig, mens på VK2 skal du opp i norsk, nynorsk, et studieretningsfag og noe muntlig. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Same here! (Altså ingenting). -Jar Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg tror nok ikke skolen blir et helvete for meg, pusen min. Jeg har kun valgt fag jeg interesserer meg for, og da gjør det ikke noe at jeg må jobbe ræva av meg. Jeg går GK. Er det ikke VK2 det er obligatorisk? Hoho, tenkte jeg også da jeg valgte fag jeg likte. SK, engelsk og rettslære, ikke no stress tenkte jeg. Det var nokså sant det, og det er ikke disse fagene som gjør skoledagen dritt, det er de andre, obligatoriske fagene. Vi har norsk, eldre historie, samfunnslære osv. Det kommer såklart helt an på læreren du har i faget, men allikevel er de nevnte faga helt rævva Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Du klarer ikke å ødelegge gleden min skjønner du, pus På min skole er det ikke obligatorisk å ha skriftlig + muntlig i VK1. Endret 15. juni 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå