Oxford Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg har en Saab 9000 2.0t 1997 mod jubileum. Sentrallåsen er ikke helt som den skal være. Den virker noen ganger, og andre ganger ikke, de siste 2 gangene har den ikke virket. Jeg får slått av og på alarmen, og lysa blinker når jeg trykker på fjernkontrollen, men det er det. Jeg hører også at det kommer en lyd fra sentrallåsen hvis jeg står helt borte ved bilen, men den låser ikke opp dørene. På bakgrunn av dette har jeg midlertidig utelukket fjernkontrollen som feilkilde. Hvis jeg låser opp en dør med nøkkel, er det bare den døra som låses opp. Har noen vært borti dette før, og vet hva som er feil, eller hva jeg bør se etter hvor på en Saab 9000? Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Prøv på forumet til www.saabcentral.com, da får du nok rimelig raskt svar. Lenke til kommentar
Oxford Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Takk for tipset! Jeg har fått et par tips nå. Ett går ut på at jeg bør sjekke polene på sentrallåsknappen mellom setene, fordi det kan danne seg irr der. Ett annet tips går ut på å bytte ut styreenheten til sentrallåssytemet¨. Men hva som blir den endelige løsninga vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå