smeboe Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Liker hva gaurav, som alltid har oversikt over kommende Nokia-modeller, sier på Mobile-review forumet.Nokia pretty much cover the entire market from top-to-bottom now. Even their prices have been set lower from the outset. The power they weild with their current portfolio is absolutely overwhelming. Now is really the time for other manufacturers to mature if they really expect to stop Nokia gaining over half of the market in coming years, because at this rate, it doesn't seem unlikely. Men men... I hvert fall har dere litt live-bilder her. Desverre ingen av dem med telefonene på. http://www.mobilemag.ch/tests/test.php?id=23537 På den linken virker det som om det er to forskjellige prototyper, hvis man ser på tastesettet til 6280 på bildene? 6280 ser unektelig veldig sexy ut, nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte K750. Den ser ut som den er bygget litt mer robust, og til å være slider ser ikke knappene så ille ut, i tillegg har den jo full støtte for 3G og bedre skjerm. Eneste minus må være at den støtter mini-SD som ennå ikke har kommet som noe stort minnekort... Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) edit: slettet Endret 14. juni 2005 av Jon-d Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 På den linken virker det som om det er to forskjellige prototyper, hvis man ser på tastesettet til 6280 på bildene? Skjønner ikke helt hva du mener her nå. Synes 6280'en ser prikk lik ut på alle bildene. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Gleder meg til 6280 kommer Lenke til kommentar
JonasSH Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Eneste minus må være at den støtter mini-SD som ennå ikke har kommet som noe stort minnekort... er ikke 1gb minne ganske mye? det bør holde en stund. og jeg vil nok tro (håper) det kommer større brikker om ikke så alt for lenge. http://www.sandisk.com/retail/minisd.asp?nav=mobile Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 hehe! det var litt fancy at 6111 hadde simkort-dingsen der den hadde den... (veit ikke helt åssen jeg skal forklare hvor:p) kult! den har jeg lyst på. Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Liker hva gaurav, som alltid har oversikt over kommende Nokia-modeller, sier på Mobile-review forumet.Nokia pretty much cover the entire market from top-to-bottom now. Even their prices have been set lower from the outset. The power they weild with their current portfolio is absolutely overwhelming. Now is really the time for other manufacturers to mature if they really expect to stop Nokia gaining over half of the market in coming years, because at this rate, it doesn't seem unlikely. Men men... I hvert fall har dere litt live-bilder her. Desverre ingen av dem med telefonene på. http://www.mobilemag.ch/tests/test.php?id=23537 På den linken virker det som om det er to forskjellige prototyper, hvis man ser på tastesettet til 6280 på bildene? 6280 ser unektelig veldig sexy ut, nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte K750. Den ser ut som den er bygget litt mer robust, og til å være slider ser ikke knappene så ille ut, i tillegg har den jo full støtte for 3G og bedre skjerm. Eneste minus må være at den støtter mini-SD som ennå ikke har kommet som noe stort minnekort... det ene bildet er feilplassert. det er et bilde av 6270.. du ser det hvis du ser ordentlig etter.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 det ene bildet er feilplassert. det er et bilde av 6270.. du ser det hvis du ser ordentlig etter.. grreit, ser det nå... Autofokus blir ikke nevnt i forbindelse med disse telefonene? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 det ene bildet er feilplassert. det er et bilde av 6270.. du ser det hvis du ser ordentlig etter.. grreit, ser det nå... Autofokus blir ikke nevnt i forbindelse med disse telefonene? Er det autofokus på noen av dem da? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ingen autofokus nei, det var litt dumt. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kanskje ikke et dårlig tipp at det er samme kamera som på N91...? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Bumper denne igjen, da det har kommet litt live-bilder, som blant annet viser den nye grensesnittet: http://www.phonescoop.com/articles/motia_2005/index.php?p=n Synes det så lovende ut... Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jepp, det ser utvilsomt fint ut. Håper det holder Nokia-standard når det kommer til hastighet i bruk og lignende også. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jepp, det ser utvilsomt fint ut. Håper det holder Nokia-standard når det kommer til hastighet i bruk og lignende også. Det nye grensesnittet ser virkelig lekkert ut. Endelig Nokia! Ang. hastighet, så regner jeg med at du ikke mener S60-modellene deres, for de er ikke akkurat kjent for å være raske. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ang. hastighet, så regner jeg med at du ikke mener S60-modellene deres, for de er ikke akkurat kjent for å være raske. Regner med at han mener hastigheten på Series 40-telefoner, ettersom grensesnittet på disse telefonene er noe ala det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 .. Da S40-mobiler er kjent for å være raske, og dette bare er en ny versjon av S40 så mente jeg S40 og ikke S60 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 merkelig at det står s40 v.2 på 6111, mener å ha lest på nokia.com at denne telefonen også skulle ha "s50" Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mest spent på hvilke endringer som er gjort i navigeringen, jeg, og om de har klart å lage ting mer oversiktlig, med mer informasjon på skjermen på én gang. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Da S40-mobiler er kjent for å være raske, og dette bare er en ny versjon av S40 så mente jeg S40 og ikke S60 Godt å høre. Ble bare litt i tvil siden bildene viser fra både de nye S60 og S40-modellene. EDIT: Bildene på Phonescoop, mente jeg. Forresten ikke alle S40-modeller som er like raske. 5140 er et utrolig godt eksempel på dette. Min 6230i er håpløs treg når man skal navigere gjennom bilder (både på internminne og minnekort). Så helt rosenrødt er det ikke. Endret 1. juli 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Skjønner ikke helt dette med at Series40 er kjent for å være raske... Synes ikke disse er spesielt raske akkurat. Er litt "lag". Samsung er et eksempel på RASKE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå