-Stone- Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Er det noen som har erfaringer/synspunkter på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=EG365PVE Hvordan er den på støy? Er ledningene lange nok osv? Har noen sett tester av den? Alt er av interesse.... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 har den selv. Ikke fått kjørt den noe særlig egentlig, men: - den er støysvak, men nå står min så kjøling at viftene alltid kjører på minimum - ledningene er lange - et søk på google bør gi deg noen reviews Er sålangt veldig godt fornøyd med min, men nå driver den bare en standard PC da :smile: Lenke til kommentar
-Stone- Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 21:57, Anders Leipsland skrev:har den selv. Ikke fått kjørt den noe særlig egentlig, men:- den er støysvak, men nå står min så kjøling at viftene alltid kjører på minimum- ledningene er lange - et søk på google bør gi deg noen reviewsEr sålangt veldig godt fornøyd med min, men nå driver den bare en standard PC da :smile: Den driver nok det meste.... Takk for at du tok deg tid til å svare:) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Til en som er helt grønn på dette punktet. Er det vanskelig å sette inn en ny strømforsyner? Nå veit ikke jeg hvilken ledninger som skal i hvem så... Er dette en STOR SLITSOM jobb? Lenke til kommentar
-Stone- Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Quote: Den 2002-08-11 20:15, BanAnus skrev:Til en som er helt grønn på dette punktet. Er det vanskelig å sette inn en ny strømforsyner? Nå veit ikke jeg hvilken ledninger som skal i hvem så... Er dette en STOR SLITSOM jobb? Det må være den enkleste tingen du kan gjøre inne i et kabinett... Eneste problemet kan være om det er et lit og trang kabinett.... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg har også denne strømforsyninga. Tror den er bra, bråker lite (uten at jeg egentlig vet hvor mye, for alt annet i PC-en overdøver den..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå