Mr Womack Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei, når forekommer det en omtale av GTA San Andreas til PC her på gamer.no ? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Håper den kommer snart, men i mellomtiden kan du kose deg med omtalen som du finner på www.gamespot.com. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 sjølvsagt kjem gamer.no med ein omtale av dette spelet. du må bare huske at san andreas er eit stort spel, så det vil sikkert ta litt tid å teste ut alt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jepp, vi kommer naturligvis med en anmeldelse, men det vil ta litt lengre tid enn planlagt å få den publisert fordi: 1) Norsk presse fikk ikke spillet før i dag. 2) Medarbeideren som anmeldte GTA: San Andreas på PS2 har ikke anledning til å teste PC- og Xbox-versjonene, og den som tester de nye versjonene har ikke spilt San Andreas før. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ser fram til å lese omtalen Lenke til kommentar
Himself Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg håper virkelig ikke anmelderne her biter på den hypen som har vært rundt spillet. Dette spillet er den største skuffelsen siden Doom 3 og Pirates 2. For å si det enkelt, spillene er rett og slett blitt for barnslige, de klarer visst ikke lenger å lage spill for et voksent publikum. Det gjør meg veldig trist, og det kan se ut som om spill for massene fjerner spill for fineshmecherne. Får vel vende tilbake til boklesinga jeg holdt på med på 70-80 og første halvdel av 90-tallet. Bransjen bør snart skjerpe seg, de er i ferd med å forvandle en entusiast til en grinebiter, og jeg kan bli ganske stygg i kjeften. Ja, jeg vet dette var litt OT, det var bare ment som en advarsel til anmelderen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg håper virkelig ikke anmelderne her biter på den hypen som har vært rundt spillet. Anmelderne våre anmelder spill på bakgrunn av hva de syns om spillet, ikke på bakgrunn av hva andre syns eller hva slags hype det får. :-) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Det er nå din mening, Himself! Jeg, og alle jeg kjenner DIGGER dette spillet fult ut, og synes det er vel verd 9/10 (10/10 er ingen spill verd, etter min mening). Synes ikke grafikken skal trekke ned spillets karakter så mye, jeg. Den MÅ jo selvfølgelig trekke ned litt, men jeg synes den er fin. Den er ikke så veldig bra, men absolutt 100% brukbar og meget fin (heller ikke kravstor). BTW: Til dere som sitter og venter på omtalen. Det vil nok ta litt tid ja. Det er et meget langt spill, og en god anmelder spiller ikke bare gjennom oppdragene og blir ferdig, men utforsker nært sagt alt som er å utforske (noe som vil ta tid). Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Men et stort minus med spillet er at det ikke har multiplayer. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Men et stort minus med spillet er at det ikke har multiplayer. En mod er på vei http://www.mtasa.com/ Lenke til kommentar
Campari Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ja, GTA San Andreas er underholdende og det er et bra spill. Men det har en rekke feil og mangler som irriterer de fleste. Lav kunstig intelligens, mange bugs, ok kjørefølelse, mye venting og dårlige skytekontroller. Håper gamer.no ser litt mer på de negative elemente i spillet. Desverre ga de PS2 versjonen 10/10, noe jeg ikke kan fatte ettersom spillet sliter med en rekke feil og mangler. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ja, Campari, jeg er selv ganske sjokkert over at GTA San Andreas fikk 10/10. Er spent på å lese omtalen av PC-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå