sir-alex Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg vurderer nå å skaffe meg en 3g-mobil, jeg har sett litt på Samsung z500, den er liten og lett. Jeg vil ikke ha en stor klump. De sies at den har bra skjerm osv.... Hva tror dere om denne 3g-mobilen? Vet dere når den kommer til Norge? Hvis jeg eventuelt skal importere fra utlandet, vet dere om det er norsk språk på den da?? Si deres mening og kommentar om denne praktmobilen fra Samsung Her er en direkte link til produktsiden: http://www.samsung.com/no/products/mobilep...sm/sgh_z500.asp Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 er det ingen som har noen meninger om hva de tror om denne mobilen ?? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Virker som en super telefon. Kommer i løpet av den neste måneden om vi skal tro Samsung. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Virker som en super telefon. Kommer i løpet av den neste måneden om vi skal tro Samsung. Du skjønner, jeg kan skaffe denne nå til helga, altså kjøpe den til helga. Derfor lurte jeg på om noen hadde noen meninger om hvordan denne er. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Virker som en super telefon. Kommer i løpet av den neste måneden om vi skal tro Samsung. Du skjønner, jeg kan skaffe denne nå til helga, altså kjøpe den til helga. Derfor lurte jeg på om noen hadde noen meninger om hvordan denne er. Ikke lett når den ikke har kommet enda. Er bare å studere spesifikasjoner og se om det duger. Lenke til kommentar
mrpowers Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvis du kan kjøpe denne telefonen nå til helga, vil jeg gjerne vite hvor du får gjort det. Samsung er seige med å levere mobiler, sier mai i pressemelding, så juni til kundene og enden på sagaen når ingen ende virker det som. Sist skrev produktsjef for Norden at den først kommer til Norge i juli. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Virker som en super telefon. Kommer i løpet av den neste måneden om vi skal tro Samsung. Du skjønner, jeg kan skaffe denne nå til helga, altså kjøpe den til helga. Derfor lurte jeg på om noen hadde noen meninger om hvordan denne er. Ikke lett når den ikke har kommet enda. Er bare å studere spesifikasjoner og se om det duger. Hehe,, jeg importerer fra utlandet jeg vet u Det er jo norsk språk på den siden den kommer til Norge etterhvert. Og man kan vel si den har kommet når den ligger å venter på meg, har noen kontakter i utlandet. De har holdt av en til helga, som jeg kan kjøpe. Jeg må gi litt over 2000kr for den Synes det er en grei pris Lenke til kommentar
mrpowers Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hehe,, jeg importerer fra utlandet jeg vet u Det er jo norsk språk på den siden den kommer til Norge etterhvert. Og man kan vel si den har kommet når den ligger å venter på meg, har noen kontakter i utlandet. De har holdt av en til helga, som jeg kan kjøpe. Jeg må gi litt over 2000kr for den Synes det er en grei pris You better be shittin' me. Kan du få tak i den for 2000 kr til meg? Please, send meg en mail på [email protected] a, I want one. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Det er vel ikke lov til å drive salg på forumet her, men dette innlegget er ikke ment som salg,vil dere noe så send PM. jeg vil ha deres meninger om denne mobilen Lenke til kommentar
mrpowers Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Det er vel ikke lov til å drive salg på forumet her, men dette innlegget er ikke ment som salg,vil dere noe så send PM. jeg vil ha deres meninger om denne mobilen Beklager Jeg tror denne telefonen kommer til å overraske og glede den som kjøper den. En kamerat på jobben har kjøpt seg E720 fra Samsung og er storfornøyd med den. Testet den så vidt selv og alt virker veldig gjennomført kvalitetsmessig. Ikke noe slarkete, gode taster, flott skjerm. Regner ikke med at Z500 vil skille seg ut her, iallefall ikke i negativ retning. Eneste man kanskje kan sette fingeren på er vel batteritiden. Blåtann og Java skal visst sluke batteri, men når overfører fra dataen er det vel ikke så vanskelig å lade samtidig, så jeg har absolutt lyst på denne telefonen Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg lurer på hvordan denne er i forhold til Sony ericsson z800i,,hmmm Det som er positivt med den er at den er liten og har en krystalklar skjerm Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Det er en på finn.no som selger Samsung Z500 til 4500kr. Samsung Z500 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Det er en på finn.no som selger Samsung Z500 til 4500kr. Samsung Z500 Jeg synes det er rimelig dyrt når jeg kan skaffe den ny fra butikk,for litt over 2000kr(mellom 2000-2300) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg skal hente min Samsung z500 til lørdag, hvis alt går etter planen. Jeg kan sikkert ta noen Live bilder av den, hvis det er av stor interesse. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg skal hente min Samsung z500 til lørdag, hvis alt går etter planen. Jeg kan sikkert ta noen Live bilder av den, hvis det er av stor interesse. Bilder liker vi Lenke til kommentar
Luren Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Dette er vel kanskje litt på kanten i forhold til reglene her? Hvis noen har en\kan skaffe Samsung Z500 til meg i Norge i løpet av _kort tid, er jeg villig til å betale en pen slump i 'provisjon' i forhold til hva selger må ut med for å få tak i den. Ta kontakt på [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå