tbend Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 HEhe,,,,, på tide å sykle kanskje? Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) AGP-porten er mer seiglivet enn nVidia (og ATi) hadde regnet med, ser det ut til. Hvis nVidia snur på hælen, så er det flaks for Monsignor Dahle... Endret 18. januar 2006 av emacoolit Lenke til kommentar
netrom87 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 AGP-porten er mer seiglivet enn nVidia (og ATi) hadde regnet med, ser det ut til. Hvis nVidia snur på hælen, så er det flaks for Monsignor Dahle... 5457682[/snapback] Er det ikke på tide å la Dahle ta den sykkelturen nå? Er det så veldig mye håp igjen for et AGP-kort? Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 7800GS kommer jo med AGP det kan du jo finne overalt på nettet nå... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 7800GS kommer jo med AGP det kan du jo finne overalt på nettet nå... 5495589[/snapback] Ting skjer på den kanten og... Medio februar/slutten av februar er mitt stalltips... Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Tja, Dahle slipper å sykle, men det er ikke så mye å juble for for de som trenger et nytt AGP skjermkort: http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2686&p=6 AGP er finito, uansett hva man måtte mene om PCI-e. Neste generasjon av spill vil redusere 7800 GS til et mid-end kort, om ikke low-end. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 tipper den kommer på både agp og pci ekspress jeg. Ingen med sans for forettninger lanserer et kort som bare en liten del av markedet kan kjøpe. Jeg tipper 7800-serien bare kommer i PCIe-versjon, mens de lavere seriene 7600 osv. kommer med begge deler. De som vil ha det råeste har nok med høy sansynlighet allerede PCIe og Nvidia vil nok også gi et sterkt signal til markedet som at AGP er ut. 7600 og 7200-løsninger vil sikker bli utstyrt med TurboCache slik som 7800, og med samme PCIe/AGP-bro som på 6xxx-serien på de kortene de vil ha AGP. hvis dette kortet ikke kommer på agp skal jeg sykle trondheim - oslo kun iført rosa tanga truse og ballettskjørt Regner ned at du Simen1 gjør det samme om jeg skulle få rett og du feil? 4340687[/snapback] I love this post Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 7800GS kvalifiserer vel ikke som "dette kortet" i Dahles setning? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Mulig jeg har en liten sykkeltur foran meg jeg også. Noen i Trondheimsområdet som har en landeveissykkel å låne bort et par uker i begynnelsen av juni? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå