Stianrau Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 http://www.hardware.no/artikkel/17380 Jaja, ser ut som det blir en sykkeltur på deg ja. Lool Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 hahaha! lol! Husk at det må dokumenteres! *vente spent på dahle i fjørt rosa tanga truse, syklende* Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Today may also mark the end of era an NVIDIA did not provide information in regards to an AGP version of the GeForce 7800 GTX http://www.nvnews.net/previews/geforce_7800_gtx/index.shtml SYKLE; SYKLE Skal ta Check Point tid på Dovre jeg Øyvind.. hahaha! Men kan godt bli med å sykle vis du vill? Også et stor skilt der det står " Hardware.no sitt store sykkel ritt, med Øyvind Dahle i spissen. Endret 18. juli 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Men det er bare han som må ha tangatruse og ballettskjørt? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Men det er bare han som må ha tangatruse og ballettskjørt? Heh ? Har du lyst på et sett du også ? Endret 19. juli 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 tipper den kommer på både agp og pci ekspress jeg. Ingen med sans for forettninger lanserer et kort som bare en liten del av markedet kan kjøpe. Jeg tipper 7800-serien bare kommer i PCIe-versjon, mens de lavere seriene 7600 osv. kommer med begge deler. De som vil ha det råeste har nok med høy sansynlighet allerede PCIe og Nvidia vil nok også gi et sterkt signal til markedet som at AGP er ut. 7600 og 7200-løsninger vil sikker bli utstyrt med TurboCache slik som 7800, og med samme PCIe/AGP-bro som på 6xxx-serien på de kortene de vil ha AGP. hvis dette kortet ikke kommer på agp skal jeg sykle trondheim - oslo kun iført rosa tanga truse og ballettskjørt Regner ned at du Simen1 gjør det samme om jeg skulle få rett og du feil? Om du gjør det skal jeg stille opp i kavalerdrakt og sykle med Har tenkt på å sykle uansett ;-) Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 http://forums.guru3d.com/showthread.php?s=&threadid=146410 Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 dkvam: den slags slibrige linker kan du la være å poste. Det er mange som har gledet seg til at Øyvind Dahle skal ut og sykle, og nå blir det kanskje ikke noe av, og det er DIN skyld!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Den tråden har blitt postet før, men det er fortsatt bare spekulasjoner og påstander som om fra hvem som helst anonym forumbruker. Noe faste beviser i form av et kort har ingen sett eller testet ennå. Jeg har ikke sett slike kort til salgs hverken i norge eller i utlandet heller. Med andre ord: Sykkelturen er fortsatt gyldig. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Den tråden har blitt postet før, men det er fortsatt bare spekulasjoner og påstander som om fra hvem som helst anonym forumbruker. Noe faste beviser i form av et kort har ingen sett eller testet ennå. Jeg har ikke sett slike kort til salgs hverken i norge eller i utlandet heller. Med andre ord: Sykkelturen er fortsatt gyldig. er det satt noen deadline pá dette???? ellers kan man jo vente for alltid pá et agp kort??? blir jo aldri noen sykkeltur hvis det kanskje kommer et kort til neste ár Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det var i utgangspunktet ingen deadline, men vi har i ettertid blitt enig i at deadlinen er lanseringsdatoen for R520. (Noe som har drøyd ganske mye lengre enn jeg/vi forventet da øivind lovte å sykle hvis..) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 det var da enda bra, som du sier det drőyer med R520. kan fort bli litt smá kaldt over dovre utpá hősten. mener jeg kjőrte over der i snő i september en gang Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg kan ta med tau, om han trengs å taues den siste biten ;-) Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Kan bli en meget kald tur. Kanskje det dukker opp i VG eller en annen avis hvor det er tatt bilde aven meget forfrossen oivind_dahle iført denne berømte tangaen. Endret 22. september 2005 av k_drey Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det er nå bekreftet at R520 ikke dukker opp i agp versjon, dermed så er sykkelturen i boks, noe O.D bør komme i gang helst til denne helgen da det skal være godvær og ikke kuling. Hvis ikke kan vi risikere at han blir til en istapp halveis oppi fjellene Lenke til kommentar
tbend Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Flott Simen.... Jo lengre du venter, jo kaldere blir det! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 *skifte nick fort som f* Lenke til kommentar
storken Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 blir det noe av denne sykkelturen? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Tror han kan kanselere den sykkelturen. http://www.cooltechzone.com/index.php?opti...sk=view&id=2058 Den siden har jeg aldri sett ta feil, på noe. De sier at det mysteriske 7800 GS kortet kommer ut som APG. Så Mr Dahl kan ta det helt rolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå