SilentBob Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Ja, altså. Jeg solgte en fyr en laptop som jeg sendte i oppkrav. Denne pakken ble ifølge nettsporingen hentet (og betalt) : 10.06.05 14.41 Utlevert. Altså nesten tre døgn siden, men jeg har enda ikke fått penger inn på konto. Nå tar vel slikt litt tid, men skal det virkelig ta tre dager? Jeg har Sparebank 1, vet ikke om dette har noen betydning. EDIT: " Jeg solgte en fyr en laptop"..hmm, solgte jeg en "fyr" (person) og/eller en "laptop". Det er altså 4 år siden jeg var russ, så et og annet har kanskje gått i glemmeboken. Endret 13. juni 2005 av SilentBob Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Bankene har vel stengt i helgen ??? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Stemmer. Overføringer kan ta noen dager, og i helgene så er overføringene som oftest satt på vent til mandagen Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Håper de kommer snart. Har et x800xl og en minnebrikke som ligger å venter på posthuset som jeg, for øyeblikket, ikke har penger nok til å hente ut (og det 7 dager etter sist lønning, jeg er så absolutt underbetalt (evnt. totalt uten evnen til å disponere pengene ut over en 30 dagers periode)). Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Posten fungerer ikke på lørdag og søndag. Dvs at for dem ble pakken utlevert i går. Pengene kommer vel i løpet av uka. (Gjett om noen andre irriterer seg over at posten legger helt ned i helgene?) Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har tatt opptil 5virkedager hos meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Min pakke ble utlevert og betalt fredag 10/6, og pengene ble satt inn på min konto idag (onsdag 15/6). Gudene skal vite hvor mange rentekroner Posten snyter kundene for i løpet av et år. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 med meg var det et tilfelle hvor det tok 12 dager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå