Tee_Kay Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hva kan være feilen med mor sin pc når den mister internett 1 min etter reboot ? jeg og ahr windows og jeg mister ikke nettet etter reboot. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Hvilken tilkobling har du? Endret 13. juni 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 er i nettverk. har 10.0.0.2 som ip og er fra switch. Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Noe lignende skjer også hos meg, ikke at jeg mister tilkoblingen etter 1 minutt... men når pc'en har stått på en stund, enten over noen dager eller lignende, og den har stått enten låst i windows eller vært i standby modus, så vil ikke MSN koble seg til, og Firefox finner ikke URL'ene jeg skriver inn, eneste jeg har funnet ut at hjelper er en reboot.. noen som vet? Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 reboot funker ikke heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå