SiR0 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Netcom-kunder uten nett Store deler av landets mobilbrukere har på søndag hatt problemer med både å ringe og sende tekstmeldinger med mobiltelefonen på grunn av en feil i Netcoms mobilnett. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Netcom idag 11:11 SMS-tjenesten er tatt ned for å lette taletrafikken. Samtlige samtaler til Telenors nett og fasttelefon skal gå igjennom, og 80% av Netcom-> Netcom. Feilen ble rettet til morgen idag, men gjenoppstod senere på dagen. Feilen ligger ikke direkte i Netcoms systemer, men hos én av deres samarbeidspartnere. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 På min mobil står det: Ingen tilg. til nett Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 På min mobil står det: Ingen tilg. til nett Sett flere med det samme. Mulig de stenger deler av nettet for å isolere feilen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 På min mobil står det: Ingen tilg. til nett Sett flere med det samme. Mulig de stenger deler av nettet for å isolere feilen? Dårlig at de tar Tønsberg eller TalkMore da... Funker ditt i Tønsberg da Crazysteps? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 På min mobil står det: Ingen tilg. til nett Sett flere med det samme. Mulig de stenger deler av nettet for å isolere feilen? Dårlig at de tar Tønsberg eller TalkMore da... Funker ditt i Tønsberg da Crazysteps? Vært tre kunder innom med samme tegnet i displayet (at det ikke kan ringes i valgte nett). Dette er altså basen som står på taket av Farmandstredet. Jeg har ikke det på min telefon nå og har ingen problemer med å ringe fasttelefoner (som netcom helt riktig opplyste) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Og da fungerer alt igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg