Gå til innhold

Laptoptilbud fra Whitebox

Anbefalte innlegg

Vel, har du ikke opplved noe dårlig selv, bør du ikke uttale deg, mener nå jeg...

Selv har jeg fått hyggelige mail og koselig personell, men de lover mer enn de kan og skryter desverre uhemmet av sine produkter, som egentlig ikke er så bra som de skal ha det til...

Men jeg blir litt redd når jeg leser erfaringer ja..

Jeg har opplevd whitebox i gjennom min kamerats øyne, med rot fra levering til retur.

Han slet i nesten 5 mnd med å få byttet maskinen tilbake og få sine penger tilbake..

Forbrukerrådet måtte inn før det skjedde noe i det hele tatt.. Dette er nå et år siden, men det virker som dem ikke har forbedret seg stort??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*gjesp*

Bestilte en whitebox for et år eller to siden. Fikk den etter 5 dager. Ingen feil, _svært_ god pris. Solgte den så videre til en kompis. Han fikk feil på skjermen etter litt under et år (fra min kjøpsdato) returnerte den. Fikk ny skjerm. Returen tok under 2 uker. Over hodet ingen dårlige erfaringer med whitebox.

Mvh

Simen A. Farstad

Lenke til kommentar

Jeg vil personlig ikke anbefale WB.

Har bestilt pc der 2 ganger og tilsammen har nok leveringen tatt 3-4 mnd.

Helt sykt!

De presterte også og levere maskinen med 1,6 ghz, da jeg bestilte 1,7.

Jeg ble lovet mange hyggelige oppgraderinger gratis, men disse var fraværende.

Jeg fikk heller en dårligere maskin enn jeg betalte for :thumbup:

Jeg er regelmessig innom sidene deres, og må innrømme at jeg blir bergtatt av de gode tilbudene.

Men jeg har lovet meg selv og ikke handle der mer, da er heller dell noe for meg.

Men for all del.....dette er meg personlig!

(host....hark....WB......sucks.....hark....host)

Lenke til kommentar

hvis jeg ikke velger og ha med X600 kortet nå (som du velger i tilbehør når du konfigurereer). kan jeg da kjøpe meg det extra senere? vil det koste mye for et slikt da?

skjermen.. er det mye forskjell mellom 15.4" WXGA+ Skjerm 1280x800 og 15.4" WSXGA+ Skjerm 1680x1050 ?

takker for svar

Lenke til kommentar

Virker som om whitebox er noe varierende, fra å være helt ålreit, til å være skikkelig sucky, så jeg vil personlig aldri handle noe derfra. Tid er penger, og når man kaster bort timer, dager og måneder på å løse et problem en annen leverandør ikke -har-, ser jeg ikke helt vitsen. Bare det at de hadde feil illustrasjonsfoto, og den mailen i side 1/2 fra whitebox med så utrolig skryt.. vel.. det henger ikke på greip.. "Så stille som de kommer" og lignende utsagn blir bare feil. Styr unna Whitebox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...