Julepils Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei Hardware.no forum folket, Jeg har da et problem med at pcen min har en tendens til og skru seg av iblandt, eller - den restarter seg rettere sagt. Noen ganger så lukker den for eksempel spill som Counter-Strike, Battlefield 2 o.l. Dette problemet har jeg hatt en liten stund nå, jeg kan ikke huske om når det kom, som om det for eksempel kom etter noe hardware forandring eller noe lignende. Men jeg TROR det dukket opp sammen med litt andre problemer etter jeg leverte pcen inn til fiks, som f.eks at cpu'en har fått fra 2gigahertz ned til 1.5gigahertz, har prøvd og fikse i BIOS men uten hell. Cpu temperaturen ligger på rundt oppover mot 60 grader. Pc specc sånn noenlunde: Prosessor (CPU) 1-AMD Athlon, 2004MHz, 256KB Minne (RAM) 1024 MB Grafikk-kort NVIDIA GeForce FX 5200 Monitor Samsung SyncMaster 193T (19" lcd) Lydkort Innebygget i hovedkort Operativsystem Windows XP Professional, Service Pack 2 Har også formatert pcen en gang og har alle de nyeste driverene ville jeg tro, bare sånn det var nevnt. Noen anelse om hva det kan komme av? PS: Har også oppdatert BIOS til nyeste. Mvh, Julepils. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg hadde samme problemet, men så oppdaterte jeg windows, hovedkort-driverne og flasha BIOS (som du har gjort). Da funket alt fint hos meg. Sjekk temperaturene, kanskje det er for varmt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå