Gå til innhold

MÅ jeg ha DVI?

osso

Anbefalte innlegg

Jeg skal gå til anskaffelse av min første LCD. Min 4-5 år gamle Compaq maskin har ikke DVI utgang. Jeg bruker pc'n kun til vanlig surfing og noe video en gang imellom,jeg bruker den IKKE til spill. Holder det med med VGA,eller trenger jeg et nytt skjermkort til mitt forbruk? I tilfelle; hvilken type,og hvor dyrt/billig blir dette? Håper noen tar seg bryet med å svare.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
med mindre du ikke stiller spesielle krav til bildekvalitet så holder det fint med vga. men bildet vil selvsagt bli best med dvi.

nytt skjermkort med dvi koster ikke mange kronene sålenge du ikke spiller og stiller krav til 3d ytelse. da holder det fint med et radeon 9250.

Helt Enig gå for DVI skjermkort sammen med denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122932&cks=FRO

Da blir pcen mye mer behaglig til surfing på nettet <:)

Lenke til kommentar

Tusen takk for tipsene! En liten ting til; jeg vurderer denne skjermen. Den har DVI-D inngang,mens skjermkortet som Phax anbefalte har DVI-I utgang,dette gjør meg forvirra :hmm: Kan ikke disse brukes sammen??? Eller??? Noen som kan hjelpe meg...?

Endret av osso
Lenke til kommentar
Tusen takk for tipsene! En liten ting til; jeg vurderer denne skjermen. Den har DVI-D inngang,mens skjermkortet som Phax anbefalte har DVI-I utgang,dette gjør meg forvirra :hmm: Kan ikke disse brukes sammen??? Eller??? Noen som kan hjelpe meg...?

Dell 1905FP: Tilkoplinger: VGA/D-SUB, DVI-I, 1 x USB 2.0 upstream, 4 x USB 2.0 downstream

funker flott det der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...