Gå til innhold

Woohoo! Mitt første epic drop!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quel'Serrar er meget fint warrior-våpen. 1500g høres kanskje mye ut, men om man har epic mounten og har spart en del penger en stund vil jeg absolutt hevde det er verdt såpass. Vi har en warrior med det sverdet i guilden. Boka droppa for gruppa hans når han var der.

 

Når det gjelder den warlock-roben er jo " Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 49." veldig bra, men resten er egentlig ganske skrot. Heal pet får du neppe mye bruk for i end-game, og 14 stamina er veldig lite i forhold til hva du kan få på annet. Felheart Robe (fra Molten Core som resten av Felheart) har for eksempel 31 stamina, 20 int ++. Dreadmist Robe har 20 stam, 21 int. Spørs hva man velger å satse på. + 49 shadow dmg er mye, men synes likevel den burde hatt mer stats.

Lenke til kommentar
gjør heller Onyxia til http://www.thottbot.com/?i=36128 dropper enn å betale 1500g altså.

 

vet at det ikke er fult så bra tanksword. men om 20+defence og 300armor veier opp 1500g istede for et par onyxiaruns vet jeg ikke.

Dette er et rouge sverd, enkelt og greit. Men blir jo opp til guildene og bestemme dette, har sett flere rouges med det ivertfall.

Og ja, du får sikkert 1500 for det andre, bare ha litt tolmodighet.

Lenke til kommentar
vet at quel'serrar er et bedre sverd. vi har faktisk 4 warrios i guildet med quel'serrar. men jeg kommer aldri til å betale så mye som 1500g for det.

 

 

ville ikke den DOT'en på Vis'kag the Bloodletter ødelegge for stunlocken til en rogue?

Det er ingen DoT på Vis'kag, hvor har du det fra? :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder den warlock-roben er jo " Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 49." veldig bra, men resten er egentlig ganske skrot. Heal pet får du neppe mye bruk for i end-game, og 14 stamina er veldig lite i forhold til hva du kan få på annet. Felheart Robe (fra Molten Core som resten av Felheart) har for eksempel 31 stamina, 20 int ++. Dreadmist Robe har 20 stam, 21 int. Spørs hva man velger å satse på. + 49 shadow dmg er mye, men synes likevel den burde hatt mer stats.

Jeg velger lett robe of the void i stedet for dreadmistroben, og tilmed i stedet for felheartroben. Jeg kjører dark pact, så intelligence er verdiløst for meg. +49 shadowdamage er vannvittig bra. +heal til pet er mindre nyttig.

 

Edit: I dag fikk jeg endelig robe of the void. oje!

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Level 60 rogue i guilden vår som fant seg en Skullfire Shield (epic) i går når han grindet mobs. Han var ganske så lykkelig  :thumbup:

 

Håper jeg kommer over en epic snart jeg også. Gullpungen er litt skrantete for tida og jeg bruker endel tid på lowbie alts som bare er utgifter.

Ikke akkurat stort, da den droppet to ganger på to dager i Scholo på Sylvanas (Var der...) :cool:

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
vet at quel'serrar er et bedre sverd. vi har faktisk 4 warrios i guildet med quel'serrar. men jeg kommer aldri til å betale så mye som 1500g for det.

 

 

ville ikke den DOT'en på  Vis'kag the Bloodletter ødelegge for stunlocken til en rogue?

Det er ingen DoT på Vis'kag, hvor har du det fra? :)

"wound". ekke det en DOT?, el er det kanskje forskjell på "fatal wound" og vanlig "wound"?. wound target for xx er iaffal DOT:

Lenke til kommentar
vet at quel'serrar er et bedre sverd. vi har faktisk 4 warrios i guildet med quel'serrar. men jeg kommer aldri til å betale så mye som 1500g for det.

 

 

ville ikke den DOT'en på  Vis'kag the Bloodletter ødelegge for stunlocken til en rogue?

Det er ingen DoT på Vis'kag, hvor har du det fra? :)

"wound". ekke det en DOT?, el er det kanskje forskjell på "fatal wound" og vanlig "wound"?. wound target for xx er iaffal DOT:

Jeg er ganske sikker på at om det står "wounds enemy for xxx to xxx" for eksempel, er det snakk om umiddelbar skade. Står det derimot f.eks "wounds target for xxx to xxx over xx sec" er det en DoT.

Lenke til kommentar
SLik jeg har skjønt det kan du draine life fra din egen pet når du er warlock, og da kan du heale peten din når den har mistet en del liv så får du enda mer helse til deg selv, som fører til enda mer mana til deg selv.

Dette er feil, du kan draine mana fra petten din(Dark Pact) hvis du har gått hele affliction treet, men intet liv desverre. Intelligence er ikke så intressant for warlocks, da man har både nevnte Dark Pact og Life tap til å fylle opp manapoolen igjen. Og +49 shadow damage er smoocht for Warlocks som har gått SM/Ruin. Slengte en +100hp enchant på roben enda, because i`m worth it :p

Lenke til kommentar
SLik jeg har skjønt det kan du draine life fra din egen pet når du er warlock, og da kan du heale peten din når den har mistet en del liv så får du enda mer helse til deg selv, som fører til enda mer mana til deg selv.

Dette er feil, du kan draine mana fra petten din(Dark Pact) hvis du har gått hele affliction treet, men intet liv desverre. Intelligence er ikke så intressant for warlocks, da man har både nevnte Dark Pact og Life tap til å fylle opp manapoolen igjen. Og +49 shadow damage er smoocht for Warlocks som har gått SM/Ruin. Slengte en +100hp enchant på roben enda, because i`m worth it :p

Joda, men 300-500 healen er praktisk for soullink-folk, halvparten blir dermed som hp til deg selv.

 

Jeg vil si roben er best for dark pact folk. Med denne begynner jeg å få opp mot +200 shadowdmg. Hp holder seg likevel godt over 4k ubuffet. Manapoolen er ikke mye å skryte av, men den trenger jeg ikke uansett.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
vet at quel'serrar er et bedre sverd. vi har faktisk 4 warrios i guildet med quel'serrar. men jeg kommer aldri til å betale så mye som 1500g for det.

 

 

ville ikke den DOT'en på  Vis'kag the Bloodletter ødelegge for stunlocken til en rogue?

Det er ingen DoT på Vis'kag, hvor har du det fra? :)

"wound". ekke det en DOT?, el er det kanskje forskjell på "fatal wound" og vanlig "wound"?. wound target for xx er iaffal DOT:

Jeg er ganske sikker på at om det står "wounds enemy for xxx to xxx" for eksempel, er det snakk om umiddelbar skade. Står det derimot f.eks "wounds target for xxx to xxx over xx sec" er det en DoT.

isåfall teil av blizzard å komplisere dot/instant.

Lenke til kommentar
isåfall teil av blizzard å komplisere dot/instant.

Jeg mener at det står "wounds an enemy for xxx over xxx seconds" når det er DoT, og når det ikke står noe tidsrom er det ikke en DoT. Er det så komplisert?

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...