Anders Leipsland Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Den 2002-07-22 11:48, Dj_Offset skrev:Startside, hva er det? Joda, blank er fin den, men å lage en egen startside som du lagrer lokalt på HDen er imho bedre. --- Opera'n står på "continue browsing where I was last time" for min del. Så i hotlista(som jeg alltid har på) har jeg en mappe med websider jeg besøker ofte som alltid står framme. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Du kan jo ha f.eks: about: Velkommen HW.no Forum Bare noe jeg skrev i slengen. Vet ikke om det funker... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 ehh... det gikk ikke som forventet, men jeg oppdaget jo noe nytt... Ha haa hah aha ha ha ha ha ha h Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Bruker selvsagt http://www.warp2search.net Skal man ha med seg hva som skjer på sw/hw siden er denne siden et must. Blir oppdatert hele dagen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Eg har ikke hw.no som start side. Eg bruker dinside.no. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Hardware.no seff! Hadde google en liten stund Lenke til kommentar
Photons Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 I iexplore bruker jeg about:mozilla som startside. Får en sånn fin, blå bakgrunnsfarge. Dessuten loader iexplore på under 2 sekunder med denne innstillingen... I Opera derimot, bruker jeg en custom startside. En side jeg har laget selv med over 50 linker, som ryddig er kategorisert. Greit, og utrolig lettvint. Et musetrykk, så surfer jeg på hw-forumet! :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Eg har hardware.no som startside. før det var det it nyhetene på starsiden.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå