Fabsen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei alle sammen, mitt første inlegg her på forumet. Jeg ser at det er sikkert veldig mange som har spurt om dette før meg, men jeg prøver selvom. Jeg skal kjøpe meg en bærbar pc. Denne skal jeg bruke til å skrive notater med når jeg er på skolen. I tilleg skal jeg kunne surfe med tråløst netverk hjemme. der er alt satt opp så jeg trenger bare den delen til denne bærbare pc'en. Jeg er også optatt av at jeg kan legge inn bilder og msuikk, og eventuelt en brenner, jeg kan også kjøpe meg en ekstern brenner i senere tid hvis dere mener at det kan være lurt. Jeg vil også at denne pc'en skal være rask og ikke bli treig selv om jeg har brukt opp 1/4 av lagringskapasiteten. Ellers så vil jeg ha innebygde høyttalere... Det er vel egentlig de kravene jeg setter. Vet ikke om det er mye eller lite eller om dette er mulig å få en en prisklasse mellom 6-10k eller 10 og oppover... Jeg hadde vel egentlig tenkt til å bruke rundt 10. Så derfor spør jeg dere som er medlem her om dere kan hjelpe meg å finne den beste pc'en til rundt 10 000 som har det jeg trenger. Jeg at gledelig i mot alle forslag. MVH Fabsen Lenke til kommentar
Fabsen Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 noen som kan si om denne er noe bra? i forhold til pris også? Komplett Notebook 410 Varenr.: 304508 Lagerstatus: Ikke på lager. Ubekreftet 1 stk 1972-02-21 Samsung SpinPoint M40 60GB 5400RPM Nero Express 6.0 Norsk/Engelsk CyberLink DVD Solution 3.0, 6Channel,OEM Tastatur for Notebook 410, norsk Norman IC,1 år lisens, Virus Control, SoftThinks Installasjons og recovery MS Royalty Microsoft Win XP Home MS Coa Label Microsoft Win XP Home SP2 N MS XP Home SP2 Norsk Manualer Microsoft Win XP Home SP2 Norsk Support 3 år - Komplett sin egen support DVD-brenner 8x DVD±RW Kingston ValueR DDR SO-DIMM PC2700 512MB Barebook 410 15" SXGA+/ATI9700 Intel Pentium M 735 1.7GHz PC400, Intel PRO/Wireless 2200bg MiniPCI Garanti 3 år - Sende inn Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Det ser ikke ut som om du vil ha en spillebærbar. Hvis det er sant, bør du vurdere IBM Thinkpad. Ypperlig kvalitet. Du vil ikke angre. Er også rimelig kjappe, men da bør du gå litt opp i pris. Pluss på to-fire tusen til så har du en kjempe bra IBM. Sjekk med de som Komplett forhandler Endret 12. juni 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 ta også en titt på dell sine... jeg poster her en link til dell med noen tilbud som ikke varer så lenge.. (obs: dette er en link til tilbud som varer til 22.06.05) DELL... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Hva er bumping?: Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping av egne tråder skal begrenses til maksimum to ganger med minimum 24 timer mellom hver. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder dersom man har ny informasjon å komme med. Hvorfor denne meldingen?: Trådstarter har "bumpet" tråden istedet for å redigere siste innlegget sitt. Tråden kommer da opp på 24-timers listen. Endret 25. januar 2009 av Patience Lenke til kommentar
No LIfe Gamer Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ehm nice Bump Patience Topicen er fra 2005 ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå