Gå til innhold

finnes det noen norske gadget-butikker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.arngren.net

De har jo litt av vært, og de har noen butikker...

Edit: De har 19butikker :)

Hadde vært litt forsiktig med Arngren. Jeg har en sak gående der nå. Kjøpte en bærbar dvd spiller som ikke holdt mål. Kjøpte den på nett og ikke i en av butikkene. Benyttet meg av angreretten og sendte den i retur. Fikk en mail med spørsmål om hvorfor jeg hadde sendt den i retur og siden har det vært helt tyst.

Han svarer ikke på mailer eller telefoner. Ser ut som eneste utvei er forbrukermyndighetene.

Dessuten har de bare et mindre utvalg av varene i butikkene, det meste må kjøpes via nett.

Lenke til kommentar
www.arngren.net

De har jo litt av vært, og de har noen butikker...

Edit: De har 19butikker :)

Hadde vært litt forsiktig med Arngren. Jeg har en sak gående der nå. Kjøpte en bærbar dvd spiller som ikke holdt mål. Kjøpte den på nett og ikke i en av butikkene. Benyttet meg av angreretten og sendte den i retur. Fikk en mail med spørsmål om hvorfor jeg hadde sendt den i retur og siden har det vært helt tyst.

Han svarer ikke på mailer eller telefoner. Ser ut som eneste utvei er forbrukermyndighetene.

Dessuten har de bare et mindre utvalg av varene i butikkene, det meste må kjøpes via nett.

Hørstes ikke bra ut :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg har handlet fra Arngren flere ganger, tidlig på 90-tallet. Bestilte da fra kataloger som dumpet ned i postkassa.

Hadde aldri noen problemer da, bortsett fra at noen av varene så litt billigere ut når du holdt hånda selv - enn da man så dem i katalogen.

Et besøk på websiden deres nå, fjernet imidlertid all lyst til å handle der igjen :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...