Kealle Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en trådløs router, så fant jeg plutselig en trådløs bredbandsrouter med adsl modem integrert. Denne heter "3Com ADSL Wireless 11g Firewall Router ADSL modem, 802.11g 54 Mbps, WPA" Link er her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300716&cks=PRL Jeg skal bruke den på ADSL fra bluecom (egen utbygget sentral). Kommer dette til å fungere? Mvh Kealle Lenke til kommentar
jam Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Bruker den samme routeren overfor Bluecom (ikke egen utbygget sentral). Det fungerer greit. Det eneste problemet er at den trådløse biten er ustabil. Flere ganger har jeg måttet restartet routeren. Lenke til kommentar
nercix Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Trådløse biten ustabil? På den der!? Ta å oppgradere Firmware Jam.. De der er dønn stabile Lenke til kommentar
jam Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Firmwaren er siste versjon, v. 1.31. Har sendt mail til support hos Komplett, hvor jeg kjøpte den. Avventer svar.... Lenke til kommentar
Eaten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har samme routeren, den er ganske stabil spørre meg. Og jeg er på pc'n 3-4 timer dagen og internett blir ikke ustabilt. Du kan kjøpe den routeren trygt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå