genetex Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 hei. nå må jeg skaffe meg en berbar HDD og har et lite problem, Når jeg ser rundt på internet, ser jeg de er usb 2.0 eller firewhire (eller noe sant:)). Problemet er: jeg har ikke usb 2.0, vil jeg klare det med min usb, eller er det bare 2.0? vil det bare bli litt seinere med 1.0? og hva er firewhire? takker for alle tips og svar! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) hva slags maskin skal den kobles til? bærbar eller stasjonær? usb gir mye treigere overføring enn usb2 or firewire, så for å få noe brukenes kan du enten kjøpe usb2 pci kort eller pcmcia dersom du har laptop http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10208 Endret 12. juni 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
genetex Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 har stasjoner, og det er ikke aktuelt å kjøpe noe ekstra greier utenom denne HDD, altså, vil det bli såmye treigere at jeg bare skal glemme hele HDD? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) du kan vel få kjøpt et pci usb2 kontroller-kort for 50-100 lappen brukt dersom du har ledig pci spor på hovedkortet Endret 12. juni 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
genetex Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 har jeg sikkert, men er ikke flink med å sette inn ting på dataen:( men da får jeg bare glemme det, tusen takk for hjelpen vertfall! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 angående sette ting i dataen, det er bare å åpne lokket og putte kortet i et hvit ledig spor, 2 minutter dersom du har skruer på kabinettet hvorfor tenker du på ekstern hdd forresten? for å flytte / ha med seg data eller er det ikke plass til enda en hdd i kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå