Kurt P Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg har aldri likt metal/hardrock eller hva no det heter.. Men Bruce Dickinson - Tears of the Dragon , er da satans bra ! Noen som har noen svar på hvorfor jeg kan synes akkurat denne sangen er så bra? og ikke noen andre sanger innenfor samme sjanger ? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Fordi akkurat den sangen ikke havner under det jeg vil kalle metal/hardrock Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Fordi akkurat den sangen ikke havner under det jeg vil kalle metal/hardrock Hva vil du kalle den da? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Det at du "ikke liker noen andre sanger innen samme sjanger" er vel et produkt av din egen uvitenhet. Det finnes flere sanger som kommer fra metal-band, men som har samme preg som f.eks. Tears of the Dragon, og jeg vil vedde mye på at du har hørt meget lite av det, men også at du vil like en del av det. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Du kan jo prøve Sonata Arctica - Replica. Mulig den vil falle i smak. Vet ikke helt hvilken sjanger jeg vil putte sangene i, men vil tørre å påstå at det er svært lite av metal i det iallefall. Selv om artisten kan knyttes opp mot en spesiell sjanger har han gode muligheter til å hoppe mellom stiler etter hva han føler for å lage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå