Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Er Sesam Stasjon gitt ut på VHS\DVD? Om så, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i? Jeg er bare nødt til å se Max Mekker og gjengen igjen. *savne barndom* Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 10 år gammel? Da er du jo fortsatt barn Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg stussa også, men etter noen år på forumet allerede og mail-adressen hans tyder alt på at han er 16/17 år. Vet ikke om sånt ligger ute noe sted, men kanskje det ligger på NRK Web-tv? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Hehe, jeg er 16. ^^ Fødselsdatoen stemmer, bare året som er feil. Skal sjekke ut NRK Web-tv. Takk for svar! Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det ble vel sendt på NRK, så du kan jo prøve å komme i kontakt med de og høre hva de sier.. Ellers er jeg tom for ideer, utenom å vente til dem kanskje begynner å sende det på TV igjen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Tror jeg sender en mail til NRK, bare for å høre. Litt rart om det ikke er kommet noen VHS med Sesam Stasjon, var jo en populær serie. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Tror jeg sender en mail til NRK, bare for å høre. Litt rart om det ikke er kommet noen VHS med Sesam Stasjon, var jo en populær serie. Det er gitt ut vhs av Sesam Stasjon Pippen skal selge Men den er ikke lenger i salg på nrk sine sider..men kanskje du får tak i en brukt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Takker! Skal høre om hun har solgt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå