Gå til innhold

DirectX 9.0 Beta

botolf

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om DirectX 9.0 i Beta variasjon finnes noen plass på nettet å laste ned? Grunnen er den at jeg ser noen har fått fatt i den, men selv har jeg ikke lykkes i å finne den noen plass på nettet. Har også vært innom Microsoft sine sider å sett etter DirectX 9.0 Beta, men finner den ikke der heller. Hvis noen av dere andre vet hvor den finnes på nette så hadde det vært fint om dere kunne legge ut adressen til siden hvor den finnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En annen og veldig vesentlig grunn til å ikke bry seg om å laste det ned er at man må kjøre en total clean ny install av Windows. Dette da DX9 er, som navnet tilsier, en Beta. Skal kun være tilgjengelig for betatestere. Og systemet må da være totalt renska for all mulige slags drivere og "søppel" så betatesterne kan rapportere bugs på riktig grunnlag.

Denne er sannsynligvis proppfull av bugs. Og vil ikke gi deg noensomhelst ytelse i spill enda.

Og det at noen sulliker har signa seg opp som betatester og driter i det, og sprer testversjonen som en "release" for å få cred i "l33t"-miljøet sier vel mere om deres kunnskaper enn noe annet.

Det er ikke så veldig "l33t" å ha siste DX'n uansett mener nå jeg.

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-07-21 21:34 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...