botolf Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Er det noen som vet om DirectX 9.0 i Beta variasjon finnes noen plass på nettet å laste ned? Grunnen er den at jeg ser noen har fått fatt i den, men selv har jeg ikke lykkes i å finne den noen plass på nettet. Har også vært innom Microsoft sine sider å sett etter DirectX 9.0 Beta, men finner den ikke der heller. Hvis noen av dere andre vet hvor den finnes på nette så hadde det vært fint om dere kunne legge ut adressen til siden hvor den finnes. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 den finnes men Microsoft har fint klart å stoppe de fleste linkene, Lenke til kommentar
Delux Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Lurer også på hvor jeg kan få den Lenke til kommentar
mammut Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Fant den og windows mediaplayer 9.0 på http://www.win-xp.no Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jeg ser ingen poeng i å laste ned DirectX 9.0 beta nå forde ingen spill er laget for det enda. DirectX 8.1 kommer til å være standard ut året helt sikkert. Ikke før 2003 vi ser spill for DX9. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 En annen og veldig vesentlig grunn til å ikke bry seg om å laste det ned er at man må kjøre en total clean ny install av Windows. Dette da DX9 er, som navnet tilsier, en Beta. Skal kun være tilgjengelig for betatestere. Og systemet må da være totalt renska for all mulige slags drivere og "søppel" så betatesterne kan rapportere bugs på riktig grunnlag. Denne er sannsynligvis proppfull av bugs. Og vil ikke gi deg noensomhelst ytelse i spill enda. Og det at noen sulliker har signa seg opp som betatester og driter i det, og sprer testversjonen som en "release" for å få cred i "l33t"-miljøet sier vel mere om deres kunnskaper enn noe annet. Det er ikke så veldig "l33t" å ha siste DX'n uansett mener nå jeg. _________________ ---- "Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. [ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-07-21 21:34 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Delux skrev (2002-07-21 20:31):Linken fuker jo ikke Du finner den kanskje her. Men det er mye annet snadder til xp der. http://www.windowsxp.nu/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå