Eclipsed Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Hei.. I stad lurte jeg på en ting om hvilken ram jeg skulle velge. Nå lurer jeg på en sak til !! Jeg fikk bygd en maskin til meg for noen måneder siden. Det satt en 256mb DDR -ram brikke i den. Nå skal jeg oppgradere men vet ikke hvilken ram brikke jeg skal velge. Har det noe å si dersom den brikka jeg kjører på er PC200 og jeg kjøper en på PC266 ?? Vil dette fungere ? Og hvordan finner jeg ut hvilken av disse typene RAM-Brikken min kjører på ??? Står det skrevet på brikken mon tro.... Nei dette vet jeg ikke, så det overlater jeg til dere der ute. Håper på svar ! Mvh. Magnus [ Denne Melding var redigert av: Menkromsen på 2002-07-21 20:25 ] Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Trodde det var MANGE som kunne noe om dette !!! Hver så hjelpsomme å legg inn noen ord som kan hjelpe meg litt :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Menkromsen skrev (2002-07-21 20:38):Trodde det var MANGE som kunne noe om dette !!!Hver så hjelpsomme å legg inn noen ord som kan hjelpe meg litt Har du søkt i forumet. Men eg tror du kan bruke den, Men den ville bare kjøre på 200 tror eg er ikke sikker. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Det står faktisk på disse sidene at når det gjelder ddr-ram så må du bruke samme brikker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå