Zeph Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Om eg skriv "g metallica" i adressefeltet på Opera vil det åpne Google med søkeresultat på "metallica", men er det mulig å lage noko liknande for andre sider? www.dictionary.com for eksempel. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Finn frem search.ini i din Opera-mappe og legg til følgende i bunnen: [Search Engine 33]Name=&Dictionary URL=http://dictionary.reference.com/search?q=%s Query= Key=d Is post=0 Has endseparator=0 Encoding=utf-8 Search Type=0 Verbtext=17063 Position=-1 Nameid=0 Brukes slik: d søkeord Endret 13. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 PT sitt forslag fungerer glimrende. Her har du et annet alternativ. Benytt programmet Opsed for å redigere/legge til/fjerne søkesnarveier. http://starzaki.eu.org/~hclan/operapl/en/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Får det ikkje til å funke eg Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har du "Nameid=0" under det som står på skjermbildet? Har du lagret forandringene og startet Opera på nytt for deretter å teste? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Står det under ja, og eg har starta på nytt. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ny teori, du gjør om på feil search.ini? Det finnes en utgave i "%userprofile%\Application Data\Opera\Opera\profile" og en i "%programfiles%\Opera". Begge burde vel fungere, såfremt du gjør om på rett bruker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Det funka når eg endra search.ini i userprofile. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå