acon Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei.. som dere kan lese i tittelen leter jeg etter et firma som via en postadresse i USA kan sende varer til norge som ellers ikke kan sendes. DVS varer fra firmaer som ikke sender utenlands. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Erm, bare jeg som er dum men hva spør du egentlig om her? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) EDIT: Det han spør om er et selskap som gir deg en postadresse i USA du kan oppgi som shipping-adresse ved kjøp på nettet i amerikanske nettbutikker. Dette firmaet med adressen shipper videre til Norge. Imidlertid må du være obs på at en del av disse btuikkene ikke godtar kredittkort med billing adress utenfor US heller. Sjekk det først! Endret 13. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 For 200 kroner kan jeg fikse det for deg! Nå har du fått fastslått prisen. Kjøp bil! Jeg er ikke helt med? ...Jeg spøkte... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 mbex - her må du ha maskinskrevet pass (su sender en kopi av passet) myus - kanskje litt dyre mbe - postkassser i hele verden er også mulig å få kjøpt noe poste restante da, sjekk ut hva jeg snakker om HER. Lenke til kommentar
acon Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Erm, bare jeg som er dum men hva spør du egentlig om her? Hehe.. sorry... var litt på farten Takk JoachimR for din velfomulerte oppklaring, og Haltan for linken til selskapet jeg tenkte på Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 JoachimR, forumet er ingen markedsplass av noe slag. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 JoachimR, forumet er ingen markedsplass av noe slag.Les retningslinjene. Vet du hva, jeg bare ventet på at noen skulle påpeke det. Leste du hele emnet? Jeg siterer meg selv: ....Jeg spøkte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå