brrah Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Heisann, har problemer med mitt trådløse nettverk i spill, når jeg surfer på nettet funker internetten utemerket, men når jeg går i spill som f eks. BF2 demo'en er det connection problems, det går over etter 20 sekunder Men det begynner å lagge etter hvert, noen som vet hva jeg kan gjør for å forbrede dette? Tusen takk for alle svar!!! Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Sjekket om du har nyeste firmware på routeren din?? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Heisann, hadde det samme problemet tidligere. Løsningen er som følger: Gå til kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Tjenester -> Wireless Zero Confirguration. De-aktiver sistnevnte. Dette må du gjøre hver gang maskinen startes på nytt. Windows starter denne tjeneste på nytt når du restartet - fordi den er nødvendig i starten. Når nettverket først har koblet opp, er det ikke lenger bruk for denne tjenesten. Endret 12. juni 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
brrah Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Det var allerede deaktivert hos meg... Lastet ned frirmware greier nå, skal innstallere det strax, gir tilabkemeld etter det.. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har prøv det med wireless tinga men den laggen er der fremdles kor kan eg laste ned Firmware? Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Heisann, hadde det samme problemet tidligere. Løsningen er som følger: Gå til kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Tjenester -> Wireless Zero Confirguration. De-aktiver sistnevnte. Dette må du gjøre hver gang maskinen startes på nytt. Windows starter denne tjeneste på nytt når du restartet - fordi den er nødvendig i starten. Når nettverket først har koblet opp, er det ikke lenger bruk for denne tjenesten. Har sagt dette i en annen tråd, men min tilkobling skrur seg av etter 10-15 min når jeg skrur av Windows WZC. Men det funker visst bra for andre så... Lenke til kommentar
NooN Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hva er firmware? "programvaren" som er installert i selve routeren, altså ikke på din pc, men "inni" routeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå