Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverksproblemer i spill - trådløst

Anbefalte innlegg

Heisann, har problemer med mitt trådløse nettverk i spill, når jeg surfer på nettet funker internetten utemerket, men når jeg går i spill som f eks. BF2 demo'en er det connection problems, det går over etter 20 sekunder Men det begynner å lagge etter hvert, noen som vet hva jeg kan gjør for å forbrede dette?

Tusen takk for alle svar!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, hadde det samme problemet tidligere. Løsningen er som følger:

Gå til kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Tjenester -> Wireless Zero Confirguration. De-aktiver sistnevnte.

Dette må du gjøre hver gang maskinen startes på nytt. Windows starter denne tjeneste på nytt når du restartet - fordi den er nødvendig i starten. Når nettverket først har koblet opp, er det ikke lenger bruk for denne tjenesten.

post-61-1118609382_thumb.jpg

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Heisann, hadde det samme problemet tidligere. Løsningen er som følger:

Gå til kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Tjenester -> Wireless Zero Confirguration. De-aktiver sistnevnte.

Dette må du gjøre hver gang maskinen startes på nytt. Windows starter denne tjeneste på nytt når du restartet - fordi den er nødvendig i starten. Når nettverket først har koblet opp, er det ikke lenger bruk for denne tjenesten.

Har sagt dette i en annen tråd, men min tilkobling skrur seg av etter 10-15 min når jeg skrur av Windows WZC. Men det funker visst bra for andre så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...