Gå til innhold

Hjelp til å utvikle en nettsted.

Anbefalte innlegg

Hei, Gutter og Jenter !!! :)

Jeg og teamet mitt holder på utvike et nettverk for kultur og frivillighet i Norge.

Vi trenger en dyktig webdesigner som kan være med å utvikle det.

Jeg vet at her finnes mange som har skills innen "web-programmering", og håper noen av dere er interesserte.

Trenger du litt mer info om hva vi skal bygge, kan du ta en titt her: http://www.odling.no (bare en midlertidlig side og den støtter kun IE :blush: )

eller kontakt oss på [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:dontgetit:

hva er vitsen med å poste det svaret i hver tråd hvor noen spør etter webdesign?

kjøp og salg er jo ikke lov her uansett.

Jeg håper at dette ikke oppfattes som et kjøp og salgs annonse.

Jeg tenkte at det vil være nyttig for dem som ønsker å bruke sine ferdigheter til å skaffe litt "mer" å gjøre(/jobb).

Hvis dette oppfattes som en ren "kjøp og salgs annonse", må jeg bare beklager! Da skal jeg trekke det tilbake. :blush:

Endret av Jandee
Lenke til kommentar
hva er vitsen med å poste det svaret i hver tråd hvor noen spør etter webdesign?

kjøp og salg er jo ikke lov her uansett.

:whistle:

Lurte bare på om det dreier seg om betalingsoppdrag, kan være lurt å informere om dette i første post. Tviler på at mange er villige til å gjøre det gratis, men :)

Endret av <ingve>
Lenke til kommentar

hei <ingve>.

Jeg kan dessverre ikke gi deg en nøyaktig sum (foreløpig). Siden vi er i en starts fase vil det være avhengig av resurser vi få inn. Det blir en lavere lønn i begynnelsen, og gradvis øker etter tid. Systemet er ganske omfattende, og er i konstans utvikling. Det er store muligheter for fast ansettelse i senere tid. Og en super utfordring.. he he :p

Det ville vært koZelig om du sender oss en søknad via mail. (kontakt odling.no merk: Webdesigner)

Lenke til kommentar
Jeg vil tippe 90% av forumets webdesignere nå takker nei pågrunn av din fine Z. Beklager, men jeg ville stilt meg svært skeptisk til å arbeide for en 75'er som sier koZelig.

Hehe, tenkte akkurat det samme.

Og hvor gammel er du, går du skole og tror du dette blir å bringe inn noe penger?

Lenke til kommentar
Og hvor gammel er du, går du skole og tror du dette blir å bringe inn noe penger?

Hvis du mener jeg er barnslig med "Z-ten", så tar jeg det som en komperment.

Jeg tror at jeg er voksen nok til å være barnslig. :D

Det er litt koZelig å slippe å snakke "voksent" hele tiden.. ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...