Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Muntlig Eksamen Oppgave, Trenger innspill!

Anbefalte innlegg

URL nederst kan du se ALLE sidene vi fikk som forberedelse til vår muntlig eksamn i IT, (VKII).
Jeg har oppgave B, (Mitt navn *** som står på oppgaven)
Trenger innspill over hva jeg kan ta med til oppgaven!

ALLE FORBEREDELSE SIDER FINNER DU PÅ:
http://plexbase.net/dogbay/view_album.php?...bumName=album10
(Bare klikk deg helt inn på dem så de blir store, da er dem leselige.)

SÅÅÅ. Hva ville dere tatt med på en 15 minutters framføring om BRUKER STØTTE; DRIFT OG OPPLÆRING AV BEDRIFTENS ANSATTE?

Endret av Hårek
Fjerner navn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan legge til ting jeg har tenkt på da:

Innenfor opplæring:

2 kurs, ett for nybegynnere og ett for de som kan litt. Alle vet at enkelte ikke vet hva PC er i det hele tatt, derfor greit å dele det inn i 2.

WEBPORTAL hvor en kan logge inn å se driftmeldinger og lignende.

Telefonsupport.

Hjem til deg hjelp

Kom i gang guide

Under drift er jeg ganske blank, ikke helt sikker på hva det er dem vil ha med her, men trenger hvertfall mer stoff! Alle forslag mottas med STOR takk!

Lenke til kommentar

Litt sarkasme: Dette bør du jo vite svaret på hvis du har fulgt med i timen :p

Var en utrolig artig oppgave da, du var heldig med den!

Et moment i presentasjonen kan være at det er kort ventetid på brukerstøtte, og garantier for at dere faktisk kan levere.

Lenke til kommentar

Ta med Bruker Manualer som er veldig viktig. Og ellers som "spiffers" du er heldig med oppgaven, noe jeg ikke har vært da jeg hadde min muntlige eksamen på VKII, selv om jeg fikk en konge karakter(skryt skryt) :p

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.

Flyttes fra Hardware -> Annet om hardware til Off-topic -> Skole

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...