PoL-E Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Er det noen som vet om adventure-spill med humor? Jeg har prøvd spill som: Monkey Island, Larry, Day Of The Tentacle, Full Throttle.. Vet dere om noen andre, og hvor jeg kan få kjøpt spillene? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Toonstruck, Sam&Max, Warcraft II og III bare for å høre på alle stemmene :wink: MOOORTAR COMBAT! Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Når du sier spill som .. Day of the tentacle.. Inkluderer det sam&max hit the road? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 simon the sorcerer-spillene er litt morsomme.. hvis point and click adventurespill er din greie.. Zak mckraken and the alien mindbenders er en fin klassiker :smile: .. aai, og grim fandango er moro :smile: [ Denne Melding var redigert av: Tosh på 2002-07-21 20:00 ] Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Grim Fandango... Glottis er den kuleste charactern fra noe spill ever... :wink: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Monkey Island, Simon the Sorcorer og Day of the Tentacle er de beste adventure-spillene jeg har rundet! Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 20:58, Erling E. skrev:Monkey Island, Simon the Sorcorer og Day of the Tentacle er de beste adventure-spillene jeg har rundet! Hva med Maniac Mansion : ) Vi trenger flere slike spill (litt oppdatert grafikk kanskje) ... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 det beste adventure spillet jeg har spilt er conker bad fur day til n64. masser av humor i det, som man faktisk ler av. Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 er genialti Monkey Island 3, når du stikkerhodet in i det hullet i veggen i den graven, og du ser tilbake til monkey island 1.... :smile:)))) Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 23:16, El_PoLLa skrev:det beste adventure spillet jeg har spilt er conker bad fur day til n64. masser av humor i det, som man faktisk ler av. Er ikke det litt mer i plattformspill- sjangeren? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 fate of atlantis det beste adventure spelet nokonsinne Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Orion Burger er moro :wink: Lenke til kommentar
mbst Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Grim Fandango er konge! Det eneste dumme er at det er et spill jeg ikke kan spille to ganger, da det ikke er noe gøy når man husker hva man skal gjøre fra sist gang.. Rundet det nesten, kom til det vinter-stedet mener jeg å huske, da jeg ga opp. Dette er nok for minst 4-5 år siden. Har begynnt på nytt flere ganger etter det. Problemet er bare som sagt at man stort sett husker hva man skal gjøre.. får nok plukke det frem igjen om 10-15 år. :wink: Men flott latinamerikansk atmosfære, svært nydelig musikk, i det hele tatt bra lyd og grafikk. For ikke å snakke om gameplayet og hele feelingen i spillet!! Grim Fandango. Det må du spille! Lenke til kommentar
mbst Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Når det gjelder hvor du får kjøpt spillene - prøv http://www.gamesmix.com - de har bla stort utvalg i litt eldre spill til en god pris. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 23:34, Nymfo- Olga skrev: Quote: Den 2002-07-21 23:16, El_PoLLa skrev: det beste adventure spillet jeg har spilt er conker bad fur day til n64. masser av humor i det, som man faktisk ler av. Er ikke det litt mer i plattformspill- sjangeren? jo, men det ruler. parodier på ørten filmer, terminator, supermario64, alien, haisommer og house of the dead er noen. det spesielle med conker er at spillet varierer mye, på ett sted går du rundt med hagle og skyter zombier, ett annet sted med uzier i en krigssone og ett annet sted kjører du hoverbrett, du får en tanks og blir til en flaggermus og flere gøye ting... alltid noe nytt og spennende liksom, det jeg husker best var saving private ryan/normandie stedet og matrix parodien... spillet er råbra, jeg venter fortsatt på oppfølger. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 21:23, A_N_K skrev:Hva med Maniac Mansion : ) Vi trenger flere slike spill (litt oppdatert grafikk kanskje) ... Day of the Tentacle er oppfølgeren til Maniac Mansion, altså Maniac Mansion 2 som blant annet ble utgitt på Nintendo. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Hva med: Space Quest (Roger Wilco) Police Quest Kings Quest Quest for Glory Beneith a Steel Sky (et av de beste) Touche Robin Hood (Sierra-spill fra '93) Loom Beavis & Butthead: Virtual Stupidity The Dig og selvfølgelig alle de andre nevnte... Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Curse of the monkey island 3 er bare det råeste adventure spillet ever!! Runna det flere ganger, blir lixom aldri lei. Utrolig bra stemning og kule animasjoner! 4'ern var nedtur syns jeg.. Ellers; go lucasarts!!!! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Grim Fandango er for meg tidenes beste spill. Det har den beste stemninga og den beste musikken. Digger film noir stilen. Mafiafilmer er digg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå