Gå til innhold

Adventure-spill med humor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

simon the sorcerer-spillene er litt morsomme.. hvis point and click adventurespill er din greie..

 

Zak mckraken and the alien mindbenders er en fin klassiker :smile:

 

.. aai, og grim fandango er moro :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Tosh på 2002-07-21 20:00 ]

Lenke til kommentar

Grim Fandango er konge!

 

Det eneste dumme er at det er et spill jeg ikke kan spille to ganger, da det ikke er noe gøy når man husker hva man skal gjøre fra sist gang..

 

Rundet det nesten, kom til det vinter-stedet mener jeg å huske, da jeg ga opp.

 

Dette er nok for minst 4-5 år siden.

Har begynnt på nytt flere ganger etter det. Problemet er bare som sagt at man stort sett husker hva man skal gjøre.. får nok plukke det frem igjen om 10-15 år. :wink:

 

Men flott latinamerikansk atmosfære, svært nydelig musikk, i det hele tatt bra lyd og grafikk.

For ikke å snakke om gameplayet og hele feelingen i spillet!!

 

 

Grim Fandango. Det må du spille!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-21 23:34, Nymfo- Olga skrev:

Quote:


Den 2002-07-21 23:16, El_PoLLa skrev:

det beste adventure spillet jeg har spilt er conker bad fur day til n64. masser av humor i det, som man faktisk ler av.


 

Er ikke det litt mer i plattformspill- sjangeren?

 

jo, men det ruler. parodier på ørten filmer, terminator, supermario64, alien, haisommer og house of the dead er noen. det spesielle med conker er at spillet varierer mye, på ett sted går du rundt med hagle og skyter zombier, ett annet sted med uzier i en krigssone og ett annet sted kjører du hoverbrett, du får en tanks og blir til en flaggermus og flere gøye ting... alltid noe nytt og spennende liksom, det jeg husker best var saving private ryan/normandie stedet og matrix parodien... spillet er råbra, jeg venter fortsatt på oppfølger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...