Mott Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Bestshop Er denne trygg?? eller de hadde veldig lave priser synes jeg. Det er også fri frakt og siden så ikke så veldig proff ut. Noen som har handlet her før?? Hva synes dere?? Endret 12. juni 2005 av Mott Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg ville ikke bestilt noe fra den sjappa der. Minstekravene for å få lov å drive med netthandel er å legge ut kontaktinformasjon, hvor telefon, adresse og organisasjonsnummer er obligatorisk. Finner ikke noe av dette på den siden. Det kan jo være at siden er under oppbygging da. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 det står på siden deres at de var fra februar 2002 eller noe sånn Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Prøv da vel. I verste fall taper du litt penger, men da kan du fortelle alle oss andre hva slags butikk dette er.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ein nettbutikk utan kontaktinformasjon er ein netbutikk eg aldri ville prøvd. Bruk www.play.com elle www.cdon.no i staden for Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Står iallefall en adresse og mail under "om oss" .. Gulesider.no ? Ved hjelp av adressen kan du vel også få tak i et telefon nummer og navn på en person? Dem virker ikke så useriøse, men for å si det slik; jeg hadde heller handlet på f.eks cdon Lenke til kommentar
Mott Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 tingene jeg skulle bestille er bestilt et annet sted. allerede srry Lenke til kommentar
thbor Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei alle sammen. Jeg har bestilt på besthop for en tid tilbake. Jeg fikk filmene raskt og greit. Virket som en grei netthandel. -Thomas- Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=884183162 Her er kontaktopplysningene visst noen skulle trenge, org. nr. også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå