x871kx6167ss7 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Begynn å tren og bli helvetes sterk. Samtidig så begynner du med kampsport, så skal du se at damene strømmer På en uke, ja... Dream on Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Begynn å tren og bli helvetes sterk. Samtidig så begynner du med kampsport, så skal du se at damene strømmer På en uke, ja... Dream on Nei men på et år.. Så du for holde motet oppe med filmer og idoler så lenge.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Begynn å tren og bli helvetes sterk. Samtidig så begynner du med kampsport, så skal du se at damene strømmer På en uke, ja... Dream on Nei men på et år.. Så du for holde motet oppe med filmer og idoler så lenge.. Minner meg om et ord... hva var det igjen... øhm... ehh... spam? Han spør om hvordan han skal få en dame på en uke, ikke hvordan han skal få seg dame om et år. Isåfall, å drite seg ut er ikke så farlig som det høres ut som, get a grip guys, er du med på hw's forum er du moden nok til å skjønne at hva andre syns ikke skal gå utover deg. Tilogmed jeg, som er 12år (not yet ein fjortiss ) har fått med meg det ([OT] Bandet vårt har et opplegg om å drite i hva andre syns, vi kler oss "harry" osv. Moro å høre på kommentarene fra de "populære" og "mote dyktige" i klassen. [/OT] ). Go for it, sier jeg. Hvis hun sier nei så... likevel... selv om folk gjør narr av deg... tross alt... går livet faktisk videre... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 En snill moderator slettet noen tulleposter på slutten her. Geir Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Begynn å tren og bli helvetes sterk. Samtidig så begynner du med kampsport, så skal du se at damene strømmer mest usaklig post jeg har sett på lenge her. OT: jeg kan ikke hjelpe deg med akkuratt den saken, siden jeg sitter i samma saksa sjæl. Og,ja,jeg har driti meg ut. Vi får se til helga i hvor stor grad jeg har bæsja på leggen. (long story):S Saken er at du må ikke gi opp om du dreit deg ut. Det er slikt som skjer når du blir helt besatt av en og ikke tenker på noe annet enn den spesielle jenta, da klarer du ikke å tenke rett og sier/gjør noe "teit" noe. Men husk at det er normalt, men du vil også kanskje prøve å få litt mer kontroll over deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå