MyBigMouth Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Etter å ha vist mitt lille helvette på deppetråden tenkte jeg jeg skulle sett om denne über lille tråden.. Sikkert mange der ute som er i slutten av ungdomskolen/videregående eller noe annet som begynner å føle at "kan ikke gå ut av skolen uten å ha vist hva jeg føler". Derfor kan vi her hinte om hva vi kan gjøre. I mitt tilfelle er det ei jeg har sagt en gang i 8 klasse at jeg likte,men som da ikke brydde seg. I det siste har jeg følt at jeg bør prøve igjen...hva kan jeg gjøre uten å drite meg fullstendig ut? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Ja... det er ekstremt viktig å ikke drite seg ut! Tenk om du driter deg ut! Da blir du liksom ikke invitert til så mange fester ikkesant, du mister lixom str33tcred! Omg... Hvis du virkelig bryr deg, så driter du i alle andre, bare spør om du hun vil finne på noe sammen med deg... Edit: Jo... hvis du driter deg ut, og "alle" hører om det, så kan evt de jentene syntes det var søtt at du gjorde det... Endret 12. juni 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ikke vær sykelig interessert, spill litt hard to get, men vær sjarmerende, og legg gjerne til litt flatterende sider ved deg selv i hennes nærvær slik at hun legger merke til deg, men ikke prøv for hardt. Den godeste dimiles sier noe lurt når det gjelder aksept hos hennes venninner. Vær gjerne motvekten til de sannsynligvis teite kameratene dine (noe de fleste jenter syns om de fleste gutter i 16-års alderen, ved en del anledninger). Vær voksen, unik og ha selvtillit. Se på henne av og til, men ikke slik at dere får øyenkontakt altfor ofte og ikke la venninnene hennes legge merke til deg for mye, slik at du blir erklært gal av dem. En måte perhaps. Men hva gjør det at du driter deg ut? Alle driter seg ut på slike ting... Eneste tingen du gjør er:Vær deg selv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det King_mephisto sier er helt rett i nesten alle tilfeller. Hvis du er hodestups forelska pr. dags dato, og ca besatt og ender opp med å gjøre noe dumt med/mot deg selv hvis du ikke prøver, så prøv å ikke drit deg ut:P Ikke prøv i det hele tatt. Ro deg ned, det å være besatt av en person sånn sett, er sjelden godt. Tro meg *ha erfaring* Men ellers, følg King_mephisto's råd Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 King mephisto gir godt råd. Enda bedre er det om du vet om noen dere har felles. Jeg har hatt suksess med førstedates av typen 'joggetur'(!). Faktisk var alle datene våre joggeturer før vi ble sammen! En annen ting er del av deg selv og dine interesser. På den måten viser du hvem du er. En person med interesser er en interessant person. Og om det ikke fenger i det hele tatt, da er sansynligheten stor for at dere ikke passer alikevel. Anyways, det er meg. Det er ikke sikkert dette passer for din type. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 King mephisto gir godt råd. Enda bedre er det om du vet om noen dere har felles. Jeg har hatt suksess med førstedates av typen 'joggetur'(!). Faktisk var alle datene våre joggeturer før vi ble sammen! En annen ting er del av deg selv og dine interesser. På den måten viser du hvem du er. En person med interesser er en interessant person. Og om det ikke fenger i det hele tatt, da er sansynligheten stor for at dere ikke passer alikevel. Anyways, det er meg. Det er ikke sikkert dette passer for din type. hmmm, en smule genialt. Men sykkel blir vel kanskje mer min stil siden kroppen min ikke tåler jogging. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg gjentar: En uke igjen av skolen, og etter dette ser jeg henne aldri igjen med mindre hun tar kontakt.... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Få msn-adressa hennes. Har du gjort det, har du kommet et langt skritt på vei. Enkelt å flørte der, dessuten kan dere prate uten at du føler at du oppfører deg teit, altså, man har bedre tid på å tenke igjennom hva man skal si, osv. Endret 12. juni 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Få msn-adressa hennes. Har du gjort det, har du kommet et langt skritt på vei. Enkelt å flørte der, dessuten kan dere prate uten at du føler at du oppfører deg teit, altså, man har bedre tid på å tenke igjennom hva man skal si, osv. Det der er så sant at jeg bare blir sittende her å nikke Endret 12. juni 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Få msn-adressa hennes. Har du gjort det, har du kommet et langt skritt på vei. Enkelt å flørte der, dessuten kan dere prate uten at du føler at du oppfører deg teit, altså, man har bedre tid på å tenke igjennom hva man skal si, osv. Det der er så sant at jeg bare blir sittende her å nikke 100 enig! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Bra dere er enige. Da er det vel ingen tvil i hva trådstarter har å gjøre! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Helt klart, MSN er et nyttig hjelpeverktøy, men om du ikke klarer å utføre det du eventuelt foreslår der, i den virkelige verden, så er det ikke så mye poeng i det. Dessuten er det myye bedre om du snakker med personen på telefon/face to face, og det (bør da) gi raskere resultater. Når det er en uke igjen, så har du jo et lite problem! Jeg har ikke sett hva du har skrevet i "deppetråden", så jeg vet ikke så mye mer om problemet enn det du skriver her, og vil derfor ikke uttale meg om hva du egentlig bør gjøre. Jeg syntes vel egentlig at du bør finne ut av det selv, og ihvertfall gjøre det på din måte, ellers blir det ihvertfall helt feil. Om du er redd for at hun svarer at hun ikke vil være sammen med deg har jeg bare en ting å si, ikke vær det! Du slipper mye grubling, det er helt sikkert. Det kjipe er om du får nei og "vil bare være venner", den er kjedelig. (Recent experience) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Helt klart, MSN er et nyttig hjelpeverktøy, men om du ikke klarer å utføre det du eventuelt foreslår der, i den virkelige verden, så er det ikke så mye poeng i det. Joda, det tør man å gjøre om man er blitt litt kjent ved hjelp av msn først. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 stikk på fest å sjenk a full! :!: kanskje ikke så lurt, men funka med dama... kan jo hende at d bare er min evigvarende sjarm! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg gjentar: En uke igjen av skolen, og etter dette ser jeg henne aldri igjen med mindre hun tar kontakt.... eller med mindre du tar kontakt Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ikke vær sykelig interessert, spill litt hard to get, men vær sjarmerende, og legg gjerne til litt flatterende sider ved deg selv i hennes nærvær slik at hun legger merke til deg, men ikke prøv for hardt. Den godeste dimiles sier noe lurt når det gjelder aksept hos hennes venninner. Vær gjerne motvekten til de sannsynligvis teite kameratene dine (noe de fleste jenter syns om de fleste gutter i 16-års alderen, ved en del anledninger). Vær voksen, unik og ha selvtillit. Se på henne av og til, men ikke slik at dere får øyenkontakt altfor ofte og ikke la venninnene hennes legge merke til deg for mye, slik at du blir erklært gal av dem. En måte perhaps. Men hva gjør det at du driter deg ut? Alle driter seg ut på slike ting... Eneste tingen du gjør er:Vær deg selv :----D Til trådstarter: Ta kontakt på skolen etter en time, eller noe. Hvis ikke vil du angre som faen seinere på at du ikke gjorde noe. Se forøvrig signaturen min, så forstår du kanskje. (nei, ikke blitz-saken ) -dimiles Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Som -NeoRag- sier: msn er bare et lite hjelpemiddel. Hvertfall da jeg prøvde det å bli først kjent på msn, før jeg gikk videre, så stoppa det på msnstadiet. Jeg tror det er lett at det stopper, og at det blir en msn-venn. Så hvis du gjør som mange har sagt og bruker msn, tror jeg det kan være lurt å komme seg videre så fort som mulig! Lykke til Hold motet oppe, og vær glad. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Fordelen nå er jo at siden du ikke vil se henne igjen uansett, så er det ikke sååå farlig om hun sier nei. Altså, det blir ikke værre enn om du ikke hadde sagt ifra. Da slipper du hvertfall å lure på om det kanskje kunne blitt noe av dere to. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 åååå, så søtt!! du må si det til henne, alle jenter liker sånt! Hun tar det som et kompliment vutt. Hvis du sier det sånn: Det er noe jeg må si før vi slutter her osv osv, tro meg, da smelter hun.. (hadde jeg gjort vet jeg) Bedre å angre på noe du gjorde, istede for å angre på noe du ikke gjorde? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Begynn å tren og bli helvetes sterk. Samtidig så begynner du med kampsport, så skal du se at damene strømmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå