Litejk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Allergi! ikke noe mer, men viss jeg må ut av militæret blir jeg forbanna Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Mangler også en langefinger (den fingeren i midten). Kappet den av i døra da jeg var yngre. Døra blåste igjen, og fingeren lå igjen på dørmatta. Au! Var ikke det ondt? Jeg lider ikke av noen som helst sykdom! Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Schlatters, det plagde livet av meg i militære, fikk ikke no "slak" av det, offiserene mente det var noe alle klagde over... Møkka sersjant Lenke til kommentar
starfish Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Glemte den største: Forumavhengighet Var det ikke en som døde av det? ja dette er seriøst Noen som glemte å spise mens de spilte CS tror jeg. Nei, det var en fyr som ikke unnet seg en pause for å spise da han diskuterte på flere titalls forum. Døde av sult. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Meget mild form for vitiligo, sånn halvveis uflaks; løp i en kant og slashet meg på ryggen. Følgte med et par føflekker, tror de ble sure på meg og laget et par hvite punkter i huden min i stedet. Bryr meg lite, er rimelig sikker på at de forsvinner etterhvert. Det jeg sliter mest med er hypokonderi. Det er en jævlig lidelse det. Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Jeg har Bekhterv, eller Bechterew om du vil. Til tider er det helt krise , men stort sett går det veldig greit. Må bare bli flinkere til å trene, og er det noe jeg ikke er så begeistret for, så må det være å trene. Men jeg går veeldig mye, og det viser seg å ha en viss nytteverdi. Jo, jeg hadde visst ADD da jeg var liten, men det gikk seg til. Endret 5. juli 2005 av Roy Harder Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Allergi! ikke noe mer, men viss jeg må ut av militæret blir jeg forbanna Hvis jeg må inn i militæret blir jeg forbanna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå