tor_erik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Tja... Har vel et snev av astma, men det har aldri virkelig plaget meg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Allergi. Litt irriterende, men fikk meg utav militæret, så jeg har tilgitt den. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg har også Schlatters.Har hatt det i 4-5 år, og det begynner heldigvis å gå over nå. Det som er litt moro å tenke over når du har det, er at du har fått Schlatters fordi du har vært veldig aktiv, nesten for mye..... Hyperaktiv (ADHD) med andre ord. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg har også Schlatters.Har hatt det i 4-5 år, og det begynner heldigvis å gå over nå. Det som er litt moro å tenke over når du har det, er at du har fått Schlatters fordi du har vært veldig aktiv, nesten for mye..... Hyperaktiv (ADHD) med andre ord. Hva i alle dager mener du med det? Man kan være aktiv uten å ADHD, i tillfelle du ikke viste det. I mitt tilfelle var det ekstrem trampoline hopping... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Jeg har allergi, og latskap, latskapen min er VELDIG alvorlig, noe ganger gidder jeg ikke gå for å hente noe å drikke selv om jeg er veldig tørst, og andre ganger orker jeg ikke å spille, eller reise meg fra senga selv om jeg har avtalt med noen, og kommer forsent så og si hver dag på skolen, er liksom sånn at jeg alltid våkner et spesielt klokkeslett om dagen, nemlig 08:30. edit: Er også veldig plattfot, er ikke en sykdom, men kan nesten si det sånn den kommer veldig rett på water, for derfor veldig vondt av å gå, spesielt hvis skoen er dårlig for føttene mine. Endret 17. juni 2005 av Innos Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Astma og allergi her også. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Har en sykdom som gjør at musklene i blæra (altså lukkemuskelen og blæremuskelen) jobber usynkront. Symptomene er de samme som ved for stor prostata - noe som halvparten av alle menn over 50 får - nemlig at man føler at man ofte må på do, selv om blæra er tom. Pissekurva (tenk tid/mengde og x- og y-akse) blir også omvendt av det som er normalt. Mangler også en langefinger (den fingeren i midten). Kappet den av i døra da jeg var yngre. Døra blåste igjen, og fingeren lå igjen på dørmatta. Endret 17. juni 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg har også Schlatters.Har hatt det i 4-5 år, og det begynner heldigvis å gå over nå. Det som er litt moro å tenke over når du har det, er at du har fått Schlatters fordi du har vært veldig aktiv, nesten for mye..... Hyperaktiv (ADHD) med andre ord. Hva i alle dager mener du med det? Man kan være aktiv uten å ADHD, i tillfelle du ikke viste det. I mitt tilfelle var det ekstrem trampoline hopping... Ekstrem trampoline hopping? Mener du sinnsyke triks osv.? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det var vel en ekstrem trang for å hoppe han mente tenker jeg... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) *mumler noe om dobbelpost* Endret 17. juni 2005 av tn_00 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg har også Schlatters.Har hatt det i 4-5 år, og det begynner heldigvis å gå over nå. Det som er litt moro å tenke over når du har det, er at du har fått Schlatters fordi du har vært veldig aktiv, nesten for mye..... Hyperaktiv (ADHD) med andre ord. Hva i alle dager mener du med det? Man kan være aktiv uten å ADHD, i tillfelle du ikke viste det. I mitt tilfelle var det ekstrem trampoline hopping... Ekstrem trampoline hopping? Mener du sinnsyke triks osv.? Med ekstrem trampolinehopping mener jeg å hoppe rundt 4 timer hver dag. Og joda... Var en del sinnsyke triks inniblandt også (skryte ) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Adhd, og kanskje ticks. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Mangler også en langefinger (den fingeren i midten). Kappet den av i døra da jeg var yngre. Døra blåste igjen, og fingeren lå igjen på dørmatta. Oh shit Selv har jeg skabb, rabies og munn og klovsyke. Endret 3. juli 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Schlatters, Strepto Cocker-A (er usikker på hvordan det staves), og noen mageproblemer for øyeblikket. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har en sykdom som gjør at musklene i blæra (altså lukkemuskelen og blæremuskelen) jobber usynkront. Symptomene er de samme som ved for stor prostata - noe som halvparten av alle menn over 50 får - nemlig at man føler at man ofte må på do, selv om blæra er tom. Pissekurva (tenk tid/mengde og x- og y-akse) blir også omvendt av det som er normalt. Hjelp, det har jeg opplevd til tider og utider... Hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tror jeg er allergisk. Har ofte tett nese, klør i øya osv. Kommer ikke på noe mer. Ganske frisk. Blir også veldig sjeldent syk. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Allergi og plattfot her. Ikke noe spesielt plagsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå