Gå til innhold

Har du en sykdom?

Anbefalte innlegg

Allergi og...hm...tja..plattfot?

Jeg er og plattfot, begynte å tro at jeg var den eneste.

Salige er de plattfote, for de skal jevne jorda :p

Jeg er like plattfot som donald :lol:

I tillegg til det har jeg en kronisk hudsykdom kalt psoriasis. Jeg er heldigvis ganske mildt angrepet. Skal snart til hudlege for å sette opp en videre behandlingsplan.

Sykdommen er forresten ganske vanlig (rundt 100 000 tilfeller i norge) så det finnes mange behandlingsformer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke akkurat Vestlivegen.

Scheuermans syndrom er et syndrom som skaper defekthet i ryggraden. Hvor skivene vanligvis er ovale og ligger fint plassert oppå hverandre i en søyle er mine firkanta i nedre ryggen og noen ligger litt på skakke på diverse måter. Syndromet i seg selv er ikke smertefult, men man blir lettere utsatt for prolaps, noe jeg kan skryte på meg 2 av.

I tillegg til Scheuermans har jeg også faktisk en tannsykdom, som ikke er farlig og ikke noe vondt. Dette ER arvelig.

Denne tann"lidelsen" er sånn at jeg har 24 tenner, istedet for 28. Jeg har derfor måttet gått med regulering i 3 år tidligere i mitt liv for å dra sammen de tenna på hver sin side av de 4 som ikke kom tilbake som voksentenner. Heldigvis var tennene hjørnetenner, så man ikke kan se det uten å begynne å telle tenner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...