Tonio Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Jeg har solallergi. Edit: Fjernet er. Endret 13. juni 2005 av Tonio Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Allergi og...hm...tja..plattfot? Jeg er og plattfot, begynte å tro at jeg var den eneste. Salige er de plattfote, for de skal jevne jorda Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 har astma og allergi. sliter på denne tiden av året. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) For å si det slik: Det er ikke uten grunn at jeg tier mest mulig stille om... osv åja, du tenker jobbmessig ja. nei da er det jo forstårlig Så hvis han skal søke etter jobb så må han gi brukernavnet sit på HW til sjefen. ON T: Jeg har astma og allergi. Har skeive(!) fingre og kan bøye fingrer og armer mye. Og litt rar. Men ellers greit. Og mange ledd i kroppen knekker ofte. Når jeg reiser meg opp. Flytter på armen osv.. Endret 13. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg kan jo legge til at jeg er sinnsykt hul fot. Det motsatte av plattfot. Pluss at jeg sliter med negletrang. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Støv allergi, så jeg må støvsuge rommet mitt konsant. Sliter med det på jobben å, på det støvete lageret.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg kan jo legge til at jeg er sinnsykt hul fot. Det motsatte av plattfot. Pluss at jeg sliter med negletrang. Negletrang? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kronisk lat og sifeiltingtilfeiltid-syndrom, forbanna uflaks :!: Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kronisk lat og sifeiltingtilfeiltid-syndrom Det er det fler som er her innkludert meg Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 har astma og allergi. sliter på denne tiden av året. Samme her. Er allergisk mot noen typer pollen men ikke mange. Er mest mot katter/bikkjer dvs dyre hår. Astma'en har roa seg mere og mere med årene heldigvis. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har støvallergi som fører til tragiske slimhinner på sommeren og om morgenen. Er også kronisk missforstått. kan det være en sykdom? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Glemte den største: Forumavhengighet Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Negletrang? Neglen (neilen?) vokser nedover på sidene. Det dannes betennelse etterhvert infeksjon. Jævlig vondt. Neglen og litt av roten må fjernes. Så blir man sengeliggende i et par dager. Dette har jeg vært gjennom fem ganger. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg hadde en bakterie som gjorde at jeg fikk hull på tolvfingertarmen, var sinnsykt vondt. ble fraktet til sykehus og opperert etter kort tid. Men, etter en uke på sykehus, en antibiotikakur og en ødelagt russetid grunnet delvis alkoholforbud er jeg frisk. Magesyre som er på gale plasser er svært vondt bare 5% av de som får bakterien som får den reaksjonen, og stort sett gamlinger. men, du har "heldige" unntak som meg.. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Negletrang? Neglen (neilen?) vokser nedover på sidene. Det dannes betennelse etterhvert infeksjon. Jævlig vondt. Neglen og litt av roten må fjernes. Så blir man sengeliggende i et par dager. Dette har jeg vært gjennom fem ganger. huff jeg tror jeg kommer til å drømme stygge drømmer i natt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Glemte den største: Forumavhengighet Var det ikke en som døde av det? ja dette er seriøst Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Negletrang? Neglen (neilen?) vokser nedover på sidene. Det dannes betennelse etterhvert infeksjon. Jævlig vondt. Neglen og litt av roten må fjernes. Så blir man sengeliggende i et par dager. Dette har jeg vært gjennom fem ganger. huff jeg tror jeg kommer til å drømme stygge drømmer i natt Words. det høres ikke digg ut Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Glemte den største: Forumavhengighet Var det ikke en som døde av det? ja dette er seriøst Noen som glemte å spise mens de spilte CS tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå