Vestlivegen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Denne tråden tror jeg neppe har vært oppe før. Jeg tenkte det hadde vært interessant å høre om noen her på forumet lider av en sykdom. Hvis du gjør det kan du gjerne fortelle litt om sykdommen og hvordan den hemmer deg i hverdagen. Personlig kan jeg jo fortelle at jeg lider av en "sykdom" som heter Charcot Marie Tooth (CMT). Dette er en sykdom som rammer de perifere nervene i kroppen. Dette er ikke en veldig alvorlig sykdom. Jeg vil heller kalle det en "tilstand". Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Alergi... Men det er vel også en "tilstand" Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Tillsand men konstant tettnese som fører til snorking og veldig iriterende nor jeg skal vere stille Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Noe hypocglomi greier. Fikk det da jeg slutta og spise, ble veldig syk. Hjerteproblemer og sånnt, har litt av det enda. Hadde visst ett snev av spiseforstyrrelser elns.. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gi meg 1 god grunn til å legge ut personlige/intime opplysninger på norges største data side? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gi meg 1 god grunn til å legge ut personlige/intime opplysninger på norges største data side? Har noen sagt du MÅ? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gi meg 1 god grunn til å legge ut personlige/intime opplysninger på norges største data side? Da tør jeg ikke engang tenke på hva du lider av. intimt/personlig.... Hmm... Flatlus, herpes og klamydia? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gi meg 1 god grunn til å legge ut personlige/intime opplysninger på norges største data side? Hvis du ikke vil så la være og la vær og post. Har kronisk surhet innebygget jeg... Allergi og...hm...tja..plattfot? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gi meg 1 god grunn til å legge ut personlige/intime opplysninger på norges største data side? tviler på at du må.. de som har lyst kan vel gjøre det.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gi meg 1 god grunn til å legge ut personlige/intime opplysninger på norges største data side? Du gir fredrikrb opplysninger han kan bruke for å komme og utnytte deg. On topic: Har ingen sykdommer, så vidt jeg vet.. Men ting tilsier at jeg har gener for litt av hvert. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 ok, jeg har ingen _kjente_ sykdommer. Men hvordan kan man vite om man har sykdommer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 ok, jeg har ingen _kjente_ sykdommer. Men hvordan kan man vite om man har sykdommer? Gå til lege? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 ok, jeg har ingen _kjente_ sykdommer. Men hvordan kan man vite om man har sykdommer? Det var litt skumet har du sykdommer som ikke er blitt oppdaget? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 ok, jeg har ingen _kjente_ sykdommer. Men hvordan kan man vite om man har sykdommer? Gå til lege? :!: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Plages med Astma og allergi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Kuldeastma, allergi, plattfot, tilbakestående fingre (ikke at de er til noen plage, heller show), narkolepsi (MEEEEEGET irriterende), kronisk latskap, og div. småsykdommer som jeg ikke gidder å nevne, vanligvis fordi jeg ikke kommer på navnet dems:P Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Tillsand men konstant tettnese som fører til snorking og veldig iriterende nor jeg skal vere stille Skjev nesevegg? Har det jeg ivertfall, har samme symptomene som deg. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Er ikke narkolepsi en veldig sjelden sykdom? Jeg så en britisk dokumentar om narkolepsi en gang, de sovnet jo bokstavelig talt overalt når som helst. Fins det forskjellig grad av sykdommen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Er ikke narkolepsi en veldig sjelden sykdom?Jeg så en britisk dokumentar om narkolepsi en gang, de sovnet jo bokstavelig talt overalt når som helst. Fins det forskjellig grad av sykdommen? Vel, jeg har et eksempel her...en god kamerat av meg: Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har hatt problemer med migrené men av en eller annen grunn har det nesten forsvunnet helt det siste året. Om det er en sykdom eller ikke kan jo diskuteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå