Deadringer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 maskinvare.no ville vært mye bedre enn hardesaker.no. harde-saker.no høres ut som hjemmesiden til homsepatrulien Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Hvis du ikke greier å skjønne hvorfor vi kobler harde-saker.no med diverse erotikk, ta deg en tur i tenkeboksen din. Man kan ikke bare direkteoversette engelske tekniske uttrykk til norsk. Det heter maskinvare ikke harde-saker, som alle vet. Harde saker, tar ikke mange sekundene før man tenker koffert da, og det vil neppe hw.no være tjent med. En ting til, vi er ikke nødvendigvis useriøse selv om vi ikke er enig med deg. Endret 12. juni 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hardware.no > trådstarter Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) hw.no er den beste siden ever hs.no er ikke det samme Endret 12. juni 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 hs.no er ikke det samme Jupp, det høres mer ut som en cs klan Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har faktisk lurt litt selv på hvorfor det ikke heter maskinvare.no.... Det er brukt litt forskjellige ord her. Hardware, men ikke maskinvare - Programvare, men ikke software. Ikke det at jeg mener at nettstedet burde endre navn men Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) harde-saker.no? hva med maskinvare.no Edit: leste hele posten nå og det var nevnt før. Endret 12. juni 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 hw.no er den beste siden everhs.no er ikke det samme Det er fordi du er vant med den. Hadde det alltid vært hs.no ville du syntes at hw.no ville hørtes dumt ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 hw.no er den beste siden everhs.no er ikke det samme Det er fordi du er vant med den. Hadde det alltid vært hs.no ville du syntes at hw.no ville hørtes dumt ut. Jepp, det vet du alt om. Alle er jo enige med deg. Siden du ikke var god på ironi så hjelper jeg deg: den ovenstående setningen var bare jug, alt sammen. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Hva er vitsen...? Harde-saker.no passer ikke. Hw-nettverket omhandler hardware/maskinvare. Oversett ''Hardware'' til noe som høres litt mer troverdig ut enn ''Harde saker'' så skal jeg holde fingrene borte fra tastaturet, og aldri plage deg igjen. Endret 12. juni 2005 av ]/[etallica Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Harde-saker.no haha Er enig i at Norge mister mye av sin integritet som et selvstendig land med tanke på "Amerika-fiseringen" fise-ringen* Ahh, guud jeg er så overtrøtt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Vel, tror man egentlig har fått fram saken i denne threaden egentlig. Hvis det er ønskelig å ha en sakelig diskusjon om dette så kan dette tas i tilbakemeldinger istedet, dog jeg tviler STERKT på at det blir vurdert serriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg