jivac Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei, Hva trenger jeg av utstyr til å se på TV i bil? 7/9" LCD skjerm.....Går det med vanlige eller er det en spesiell type som da trengs(da med tanke på inn/uttak osv i enheten)? Må jeg ha tuner? Og når det gjelder mottak av signaler...hva slags mottaker/antenne trengs det? Er forholdene gode nok med disse antenne? Noen gode nettbutikker som tilbyr pakker e.l. ang. dette? Flott om noen kan være behjelpelig med dette? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Du må ha enten en DVD spiller eller antenne som kilde (går ut ifra at det bare er snakk om tv, så da holder det med antenne...) Du må også ha en TV-tuner ja Hvordan signalene er på dette vet jeg ikke noe om enda, men det er det flere her som vet noe om Burde nok gå for en som er beregna for bil, altså 12V, vil jeg tro, men du får jo også omformere... Lenke til kommentar
jivac Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Hvorfor eventuellt en DVD-spiller som kilde?..... Er det noen av 7/9" LCD skjermene som kommer med TV-tuner? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hvis passasjerer vil se på film? Eller du vil ha det litt fancy bare.. Noen som kommer med TV-tuner, men de er visst ikke så bra kontra de med TV-tuner separat... Lenke til kommentar
jivac Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Hvilke innganger kreves det på LCDskjermen/DVD-spilleren da? Hva bruker TV-tuneren? Lenke til kommentar
munn Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Lit sen kansje men hva med dene 7" Lilliput TV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå