Dimm Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Jeg er ganske ny på wlan siden og har noen problemer med å få det til å være stabilt kjøpte en Linksys wap54g accesspunk og et cnet 54mbits pci nettverkskort for å bruke det i en maskin der det var uhøvelig å trekke kabel.. men jeg har noen problemer med å få det til å bli stabilt. det fungerer som det skal i noen minutter, men det er høyest variabel hastighet og bruker å dette av helt uten videre samt når maskinen har stått rolig en stund nekter den å koble seg på igjen uten at man logger ut og inn igjen maskinen står ikke lengere enn 3-4 meter unna accesspunktet og er ikke noe annet mellom enn en gipsvegg med glava insolasjon så signalstyrken oppgis som bra når den har kontakt.. men nettet oppleves som tregt.. kjører windows xp pro med sp2 og eller alt av opdateringer det er å finne Noen som kan hjelpe meg med å få dette stabilt?? PS. har prøvd firmware oppdateringav accesspunktet mistet nett 2 ganger mens jeg skrev dette innlegget :/ Edit: Får bare 11 og 24 Mbps tilkobling kan noen gi meg en fin howto med mange lure triks for å få wlan stabilt slik det ser ut for meg er wlan nesten på beta stadiet.. men det er sikkert bare pga noe feil her Endret 13. juni 2005 av Dimm Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 fant ut av det i dag etter jobb.. var bare en irq konflikt på hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå