paknive Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gud hjelpe meg nå, for ser ut til at ingen andre kan!! Skal legge inn xp på nytt på maskinen til fattern, setupen starter på normal måte, men kommer med en feilmld som lyder mildt sagt merkelig.... det stod: an unexpected error(2122121216) occured at line 1768 in d:\xpsp1\base\boot\setup\arcdisp.c. Press any key to continue og trykker jeg noe så booter den bare og samme regla om igjen. Så jeg tok med meg en ny hd fra min maskin, i tilfelle han hadde tatt kvelden, med akkurat samme resultat. har nå forsøkt med to plater med xp på, i begge spillerene og med to forskjellige hder. Biosen finner disken som står koblet som master, den andre står da ikke i, og begge spillerene. og her sitter jeg snart hårløs av fortvilelse...... Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ser f. eks. her at en fyr med samme feil hadde problemer med en RAM-brikke. Har du testet med færre/andre brikker? Sjekk også flatkablene dine. Lenke til kommentar
paknive Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 jepp, viste seg å være RAMen, hadde ut brikka og blåste bort litt støv, startet opp på normalt vis da, men nektet igjen neste gang. fikk opphavet til å gå hakket opp til 512MB og fungerer bedre enn noen sinne nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå