Kjetil Lura Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-07-29 22:43): Quote: Den 2002-07-29 22:36, CFD skrev: Hvordan gikk det med dama da? Gikk fint det. Hun er i midte på bildet. De var veldig røde i øyene, Er det fotoapperatet som ikke er bra eller har du gitt dem for mye rødvin. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei Sirhartge! Pizza stykkene på det siste bildet såg fine ut.. :wink: (Er sikkert gode også..) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-07-30 13:54, Mr.Hassan skrev:Hei Sirhartge!Pizza stykkene på det siste bildet såg fine ut.. :wink:(Er sikkert gode også..) Fikk masse skryt av jentene også. Halvparten av de er jo kokkedamer. :wink: Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 hepp skal foreslå den innbakte pizzaen for min forlovede(snart kone) det blir snadder saker tenker jeg, har du prøvd med hvitløk oppi, vi bruker nesten hvitløk i alt vi det er snadder :smile: mvh nerd-light ps: dessuten mange bra oppskrifter på hjemmesiden til tine meierier :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Quote: har du prøvd med hvitløk oppi, vi bruker nesten hvitløk i alt vi det er snadder :smile: Hvitløk blir sikkert bra :smile: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Ligner **** meg på sånn egge greie fra en av alien filmene Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Uff, Hartge! Når skal du lære du kan ikke putte inn en sånn post under søppel, jeg går bare inn på denne delen av forumet når jeg vil at tiden skal fly avgårde... Grunnen til at jeg gikk inn her nå var jo at jeg er veldig sulten, å jeg kan jo ikke akkurat si at jeg ble mindre sulten nå Men heldgvis så er det bare en time til jeg er ferdig på jobb. Å da Skal jeg hjem å lage meg mat :smile: Kansje jeg skule prøvd en "Sirhartge Spesial" Men da må jeg få tak i ei vennine som har lyst på mat idag, det burde ikke bli noe prob. Så hvis dette går galt så legger jeg skylden på deg. Hartge, Du er herved advart.... /Cyrus Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Cyrus skrev (2002-08-19 15:14):Uff, Hartge!Når skal du lære du kan ikke putte inn en sånn post under søppel, jeg går bare inn på denne delen av forumet når jeg vil at tiden skal fly avgårde... Denne kategorien er den beste på hele forumet Så Alt som er viktig burde bli postet her. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Da burde posten het noe annet en søppel... Bye the way, maten ble faktisk veldig god! Så idag slipper jeg å lage mat, fordi vennina mi kine skal lage mat til meg :smile: Stor takk til SirHartge,Som Kansje er den beste kokken på forumet? /Cyrus Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-08-20 07:34, Cyrus skrev:Da burde posten het noe annet en søppel...Bye the way, maten ble faktisk veldig god! Så idag slipper jeg å lage mat, fordi vennina mi kine skal lage mat til meg :smile:Stor takk til SirHartge,Som Kansje er den beste kokken på forumet? /Cyrus Hyggelig å høre. Det kommer garantert flere smakebiter her ut over høsten. Søppel er garantert den beste delen av forumet. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Spansk Filet kotelett med ris. 2 Spansk filet kotelett, fersk. ( Kan bruke vanlige kottiser) Løk Sjampis Matfløte Ris Fres opp kottisene. Ha i løk og sjampis etter en stund. Stek til kottisene er rosa inni. Kok ris. Ta av kottisene. H i matfløte og kok inn shyen. Server! Laget på 8 min. http://home.no.net/rwteroy/hw/mat1.jpg http://home.no.net/rwteroy/hw/mat2.jpg Lenke til kommentar
Günther Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Du er sikkert en ***** god kokk, men det der så ikke så veldig delikat ut .. :smile: hvite slimete kottiser.. :smile: du må jobbe med "dekorator" siden av kokkekunsten :razz: -bare ett tips .. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hei Sirhartge! Prøver du å overgå http://www.matprat.no ? (og dei som har brukt mykje pengar på reklame.. :/ ) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 17:30, Günther skrev:Du er sikkert en ***** god kokk, men det der så ikke så veldig delikat ut .. :smile: hvite slimete kottiser.. :smile: du må jobbe med "dekorator" siden av kokkekunsten :razz:-bare ett tips .. det er tragisk hvor useriøs du er. jeg er virkelig glad at yummy gav deg en måneds pålagt ferie fra forumet slik at vi slipper å lese flere av disse meldingene. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hartge bruker forumet. Gratis reklame og sånn. DU burde legge inn sånn dere reklame ting i bildene dine om et eller annet. Har nok sett på dem endel ganger (prøvde og lage det og det smakte godt) LItt avansert for meg som er vandt med pizza og toast dagenlang , sammen med gryterett fra Toro. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Kanskje jeg burde starte nerdemat.no? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Så skikkelig godt ut (pizzaene også) :razz: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-09-06 11:40):Kanskje jeg burde starte nerdemat.no? Ja hvorfor ikke, Eg har ikke testet nerde maten din enda, Men eg skal. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg syns erlig talt det første prosjektet ditt så ut som Gonore etterfulgt av åpne sår, men det var sikkert godt... Den andre så greit ut, noen lunde likt til det jeg lager... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Killer_DT skrev (2002-09-06 13:14):Jeg syns erlig talt det første prosjektet ditt så ut som Gonore etterfulgt av åpne sår, men det var sikkert godt... Den andre så greit ut, noen lunde likt til det jeg lager... Eller du har bare et sterkt dyslektisk handicap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå