kontratenor Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Heisann folkens! Jeg og noen kamerater har akkurat laget en musikkvideo til en av låtene vi har spilt inn... alt er gjort amatørmessig, og låta er også en cover låt.. Men jeg vil gjerne ha litt tilbakemelding på hva folket synes om videoen og sånn Link: http://www.hakestad.com/adinterim/love-you-so.wmv - 28,5 Mb Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Javel. Her var det mykje å take tak i. Men eg skal halde det kort. 6 minutter? Musikkvideo? Nei, dei plar ikkje vere over 3. - Albumversjoner av songer er kanskje oppi 6 minutter. Men dette her var *alt* for langt. Det henger kanskje saman med resten av musikkvideoen òg; Mange dårlige utsnitt, ikkje god nok komposisjon. Bl.a. det fyrste klippet med laptopen; de kunne ha gått nærare her, fått vekk alt det plagsomme mellom- rommet, som ikkje seier ein ting for historia. Anten ta eit skikkeleg oversikts- bilete, eller ta eit bilete med komposisjon som baserer seg på kva som faktisk vises. Veldig lite variasjon. - Ein held det same klippet utruleg lenge, det blir keitt å sjå på. Ingen nærbilete, kun halv-oversiktsbilete. Klipperytme som får folk til å sovne Songen er ikkje *så* treig! Dårleg ljossetting. Men eg ser jo de ikkje har gjort ein jobb her; så det er kanskje ikkje så rart. Flate bilete, flatt ljos Dei fadingane var ikkje heilt vellykka i mine augo -- bruk «addition» eller ein anna blendingmetode for å leggje dei oppå; no blir det platt. -- Det syntest eg altså. Lukke til vidare. Lenke til kommentar
kontratenor Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 hehe.. Ja dette er nå bare et forsøk Filmet med et mindre bra kamera... og gjort i en hui og en hast... ikke planlagt i detalj heller.. Tror nok i utgangspunktet at denne videoen er rettet mot de få personene som har vært involvert i prosessen på en eller annen måte.. ingen andre men uansett.. takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå